Gå til innhold

Kosing etter sex ved ONS

Fremhevede innlegg

Skrevet

As title says.

Jeg liker å kose etter sex sånn generelt sett. Men hva syntes dere andre om dette ved ONS. For "personlig", eller hva syntes dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest fireflies
Skrevet

Kommer helt ann på personen jeg har ONS med.

Skrevet

Det kommer litt an på hvem det er med. Jeg syns ofte kyssing på munnen kan være for intimt hvis jeg ikke kjenenr vedkomne godt, ellers kan det vel være greit å ligge litt på brystet.

Skrevet

Jaaaah... kos må til uansett. Jeg er riktignok ikke helt typen til ons, men... sex uten kos etterpå blir fattig... :gjeiper:

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns ofte kyssing på munnen kan være for intimt hvis jeg ikke kjenenr vedkomne godt

Oj, jeg klarer ikke se for meg å skulle ha sex med noen uten å rote litt først/under.

• Liker 2
Skrevet

Oj, jeg klarer ikke se for meg å skulle ha sex med noen uten å rote litt først/under.

Nei, det er vel egentlig en litt sær greie. Men så er det veldig skjelden og veldig lenge siden jeg har hatt en ons også da...

Skrevet

Nei, om jeg ikke fikk kysse og rote med jenta, hadde det bare føltes helt feil.

Skrevet

Big, fat N-O! ONS er for sex, ikke kos...

Skrevet

Big, fat N-O! ONS er for sex, ikke kos...

Signerer

Skrevet

Jeg liker å kose dersom dama er fin. Etter ONS er det ofte at jeg ikke gidder å kose siden jeg vil sove. Det er anderledes for jenta dersom hun ikke har komt. Jenter har ofte masse energi til kosing etter sex.

Gjest Katten.
Skrevet

Kommer an på jenta, tonen mellom oss og humøret. Man merker om det er uaktuelt med kos.

Skrevet

Nå er ikke jeg blant de hyppigste ONS'erne, men kosing har alltid vært fint, det. Ser ikke for meg at jeg ville hatt sex med noen jeg ikke kunne tenke meg å kose litt med også. For meg er sex langt mer intimt enn kos, og det ville føltes veldig "bakvendt" å ikke kunne kose etter sex.

Jeg trenger ikke ha romantiske følelser for å ha sex, men jeg må like personen såpass godt at jeg ikke har noe imot å kose hvis han skulle ønske det. Dog i begrensede mengder, da jeg kan bli litt utålmodig av timesvis med kliss, men dette gjelder også med mennesker jeg elsker.

Skrevet

Det avhenger av personen og settingen.

Men føles ikke naturlig å kose alt for mye. ONS er tross alt om sex og ikke kjærlighet

Gjest Anjelika
Skrevet

Jaaaah... kos må til uansett. Jeg er riktignok ikke helt typen til ons, men... sex uten kos etterpå blir fattig... :gjeiper:

Enig!

Er naturlig for meg å kose med en jeg har hatt sex med, uansett. Snur han seg bort for å snorke alene så var det et mislykket ONS.

• Liker 1
Skrevet

Det avhenger av personen og settingen.

Men føles ikke naturlig å kose alt for mye. ONS er tross alt om sex og ikke kjærlighet

Men kos er da ikke synonymt med kjærlighet? Kos hører med til sex, og da hører deg også med på en ONS. Jeg synes også det er litt sært å snakke om at kyssing er for intimt, hvis en fyr kvalifiserer til å putte pikken inni meg kan han selvsagt få kline også.

Skrevet

All sex begynner jo med kos. Når jeg har møtt en ONS har det feks vært gjennom at man kom i snakk på byen og fant en god tone. Deretter gjerne litt intim dans en stund og deretter klining. For så å dra avgårde med dama og ha sex og gjerne litt kos utover dagen.

Er det sånn at dere bare plukker opp en tilfeldig uten å snakke med han eller vurdere han på noe vis? Synes det virker litt rart at man har sex uten å kysse og prate sammen slik at man merker man har en god tone.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...