Gjest Sobril Skrevet 25. januar 2011 #21 Skrevet 25. januar 2011 Hehehe, mange takk for gode svar Og takk for en god latter. Jeg har sikkert dårlig humor, men den med "Ha en fin dag!" var så tørrvittig at jeg måtte fortelle den til ei venninne (hvorpå vi har sendt et par slike meldinger til hverandre på sms) :gjeiper:
Dalila Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #22 Skrevet 25. januar 2011 Hehehe, ja den var faktisk helt fantastisk Han PRØVDE i alle fall på et eller annet merkelig nivå å være LITT hyggelig oppe i det hele.... Fikk ikke et ønske om en fin dag en gang jeg....
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #23 Skrevet 26. januar 2011 Bare sånn, til opplysning for alle herremenn. Denne damen her har understreket det litt, og jeg gjør det enda tydeligere. Når en venninne sier, "åh, den som får deg er virkelig heldig", så betyr ikke det, "jeg skulle ønske vi var sammen". Det betyr, "jeg kunne aldri tenke meg å bli sammen med deg", selv om det høres fint ut. Kvinner har det med å si ting på en litt bakvendt måte. Hilsen mann som har lært seg å tolke en god del kvinne-språk. Tja, bakvendt og bakvendt... Jeg har et par kompiser som jeg synes er utrolig flotte menn. Både utseendemessig, og hva angår kvaliteter. De er rett og slett supre. Men de er nettopp dét; kompiser. Det er ingen tenning, ingen kjemi, er ikke forelsket i noen av dem. Jeg er da ikke interessert i fornuftsekteskap, heller... Så jeg kan godt si, og mene det, at den kvinnen som møter og forelsker seg i dem, er heldig. Det er hva mitt "kvinnespråk" betyr.
Gjest Bond Skrevet 27. januar 2011 #24 Skrevet 27. januar 2011 Tråden ryddet for dobbeltpost Bond, mod
runekki Skrevet 31. januar 2011 #25 Skrevet 31. januar 2011 (endret) . Endret 9. februar 2011 av runekki
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå