AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Hvem inviterer/inviterte du med til ditt bryllup i utlandet?
Småkjekset Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Vi ga beskjed om at vi skal gifte oss da og da, og at hvis det var noen som ville være med var de hjertelig velkommen, men at vi ikke forventet at noen kom. Nå ser det ut til at vi blir en ganske så fin gjeng
Gjest Miam Skrevet 5. februar 2011 #3 Skrevet 5. februar 2011 Tror jeg ville gjort det noe sånn som Småkjekset har gjort det. Regner med ikke alle har råd (eller lyst til å reise), så ser for meg at det hadde blitt nærmeste familie (foreldre, søsken, eventuelt besteforeldre om de er i form til å reise) pluss et par gode venner Det er i grunn nok for mitt vedkommende
CoffeeGirl Skrevet 6. februar 2011 #4 Skrevet 6. februar 2011 Vi inviterer foreldre, søsken og forlovere.
Gjest Harriet Skrevet 6. februar 2011 #5 Skrevet 6. februar 2011 Jeg hadde reist alene - bare mannen min og jeg - så hadde vi heller hatt en liten fest etterpå om vi ønsket det. Alle jeg kjenner som har giftet seg i utlandet har valgt den løsningen fordi de ønsket å ha en romantisk og helt personlig vielse kun for de to.
charley Skrevet 8. februar 2011 #6 Skrevet 8. februar 2011 Vi har innvitert søsken, barn til søsken, foreldre, besteforeldre, tanter, onkler og noen av de nærmeste vennene. Ser ut som vi blir rundt en 40 stk. Litt flere enn vi kanskje hadde regnet med, men syns det er koselig at det er så mange som vil reise for å være med på den store dagen vår.
Angelida Skrevet 14. februar 2011 #7 Skrevet 14. februar 2011 Vi har planer om å gifte oss i Paris sommeren 2012 Jeg lurer også på det samme, hvem skal vi be med? Vi planlegger et "billig" bryllup, derfor stikker vi til utlandet. Men, de som ber med seg gjester, hvem betaler? Er det dere som betaler fly, hotell og mat? Jeg er litt nyskjerrig på det Erfaringer, anyone? Jeg lurer også på; arrangerer dere alt selv, eller kjøper dere hjelp av f.eks Brudepikene?
CoffeeGirl Skrevet 14. februar 2011 #8 Skrevet 14. februar 2011 Vi har planer om å gifte oss i Paris sommeren 2012 Jeg lurer også på det samme, hvem skal vi be med? Vi planlegger et "billig" bryllup, derfor stikker vi til utlandet. Men, de som ber med seg gjester, hvem betaler? Er det dere som betaler fly, hotell og mat? Jeg er litt nyskjerrig på det Erfaringer, anyone? Jeg lurer også på; arrangerer dere alt selv, eller kjøper dere hjelp av f.eks Brudepikene? Vi hadde tenkt til å bruke Brudepikene, helt til de sendte over hva det ville koste å bruke dem. Da forsvant alle våre planer om et "billig" bryllup, for å si det sånn Så vi fikser alt selv, med litt hjelp fra Sjømannskirken på stedet vi skal vies Når det gjelder betaling av fly og hotell er det for vår del en kostnad gjestene må ta selv. Vi inviterer på kaffe og kake etter seremonien samt en litt mer formell middag senere den kvelden, og begge disse samlingene betaler såklart vi, men vi har ikke råd til å betale reise og opphold for folk, selv om det "bare" kommer ti stykker
Angelida Skrevet 14. februar 2011 #9 Skrevet 14. februar 2011 Ok, det var det jeg lurte på. Kikka på prisene på Brudepikene idag, og det blir vel dyrt Så, jeg funderer på å ta med en privat fotograf og heller betale flyturen for henne. Skal dere også til Paris? Tror nok vi lander på å ordne det meste selv.
CoffeeGirl Skrevet 14. februar 2011 #10 Skrevet 14. februar 2011 Ok, det var det jeg lurte på. Kikka på prisene på Brudepikene idag, og det blir vel dyrt Så, jeg funderer på å ta med en privat fotograf og heller betale flyturen for henne. Skal dere også til Paris? Tror nok vi lander på å ordne det meste selv. Nei, vi reiser litt lengre syd i Europa Honoraret til Brudepikene er igrunnen ikke sååå ille, men så skulle de ha ekstra for ditt og ekstra for datt, og bare det å bli viet i et rådhus med tolk og inntil ti gjester kostet 15 600 kr der vi ønsket å vie oss. Pluss da 8500,- i honorar til Brudepikene, fra 8000,- for fotograf, pluss kostnad for måltidet etterpå samt reise og opphold. Der vi gifter oss nå betaler vi 5200,- til Sjømannskirken (dette inkluderer kaffe og kake etterpå), vi betaler ca 6000,- for fotograf (dette ble billigere enn å betale fly og opphold for min fotograf-venninne) og måltidet på kvelden er vi så heldige at mine foreldre betaler
Angelida Skrevet 14. februar 2011 #11 Skrevet 14. februar 2011 Nei, vi reiser litt lengre syd i Europa Honoraret til Brudepikene er igrunnen ikke sååå ille, men så skulle de ha ekstra for ditt og ekstra for datt, og bare det å bli viet i et rådhus med tolk og inntil ti gjester kostet 15 600 kr der vi ønsket å vie oss. Pluss da 8500,- i honorar til Brudepikene, fra 8000,- for fotograf, pluss kostnad for måltidet etterpå samt reise og opphold. Der vi gifter oss nå betaler vi 5200,- til Sjømannskirken (dette inkluderer kaffe og kake etterpå), vi betaler ca 6000,- for fotograf (dette ble billigere enn å betale fly og opphold for min fotograf-venninne) og måltidet på kvelden er vi så heldige at mine foreldre betaler Høres ut som dere har ordnet dere et bra opplegg Vi skal jo ikke gifte oss før neste sommer, så vi har heldigvis tid til å finne ut av ting! Men, det er jo så moro å begynne planleggingen allerede
Gjest Tigress Skrevet 17. februar 2011 #12 Skrevet 17. februar 2011 Vi inviterte ikkje med oss nokon, vi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå