AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 I de siste 3-4 dagene har jeg plutsleig begynt å fise noe enormt mye. Før gjorde jeg det kun et par ganger om dagen men nå fiser jeg nesten hele tiden!! Jeg er sikkelig oppblåst. Dette er ikke noe gøy. Verre er det når jeg er på butikken eller noe og må holde igjen fisen. Har heldigvis ikke slippet noen fiser ute blandt folk (altså høylytte fiser vel og merke) Jeg har ikke endret kosten eller noe. Jeg spiser sunt. Spiser nesten aldri snop og potetfull. Klarer liksom ikke helt å være romantisk eller intim med samboer når jeg fisr så mye. Hvorfor fiser jeg plutselig så mye? Begynner å bli litt lei nå.
Jomfruen50 Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Det er en del grønnsaker som kan gi luft som: Løk, kål, erter, bønner, jordbær, grove korn. Man kan få luft i magen av å ikke bevege seg, sitte mye... Sopp i tarmene kan gi luft. Fennikel kan du kjøpe på Helsekostbutikk, det tar bort luft i magen. ca 1ts fenikkel frø i kokt vann og drikkes som te( smaker lakris) :gjeiper: Lykke til...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå