Gå til innhold

Flaut å vise truse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor er det regnet som flaut om noen ser trusa til noen, spesielt jenter virker det som?

Folk ler blant annet. Husker da jrg gikk på skola og hvis guttene kom inn garderoben, så hylte de fleste jentene, løp og gjempte seg eller tok et håndkle forran seg hvis de stod i undertøeyet.

Vel, greit nok det egentlig, men det som blir så rart er er man på stranda eller i badehallen, da er det plutselig ikke flaut enda man ser like mye. Husker noen jenter ble jo så flau når noen gutter så dem i trusa da vi hadde svømming, men når de var ferdig og skifte og gikk ut i vannet, da stod de der i stringbikini. Hvorfor var det ikke flaut da?

Hvorfor er undertøy flaut å vise frem, men ikke bikini? Er det så stor forskjell?

Noen her som har en forklaring? Og hva er det du synes, er det flaut om noen ser trusa di?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er litt forskjell på undertøyet mitt og bikinien min da. Jeg har ikke akkurat sexy bikini for å si det sånn.

Skrevet

Vi er vant med at det er naturlig å gå med bikini på stranda (helt fra vi var små barn), og derfor er det ikke flaut å vise bikinien når også alle andre går i like lite klær.

undertøyet derimot er mer privat, og vi har lært oss fra barndommen at vi tildekker oss og ikke viser undertøyet til de som ikke er ment å se det.

• Liker 1
Skrevet

Dette har jeg lurt på også. Det er vel ganske mange som bruker vanlige truser eller jentebokser til daglig, en som ikke nødvendigvis er så sexy eller utfordrende, og som bruker en bikini som i og for seg er ganske så lik. Likevel blir det liksom flaut å vise seg frem i denne trusa eller bokseren, de dekker seg til med både klær og håndkler. Men bikinien, neida.

Skjønner at saken blir en helt annen hvis man i det daglige bruker sexy og utfordrende undertøy, mens man bruker vanlig bikini når man svømmer. Jeg ville heller ikke vist meg frem for alle og enhver i mitt mest sexy undertøy. Men "dagligundertøyet", ikke noe problem. Det er så og si likt som bikinien, så hva er problemet ;)

Skrevet

Fordi våte flekker kan gjøre trusa gjennomsiktig, og en gjennomblødd truse er heller ikke no stas. Bikinitrusa er bygget spesielt for å kunne håndtere denslags... :popcorn:

Skrevet

Samfunnet.

Man er lært opp til at undertøyet og kroppen er privat og er noe andre mennesker (for jenter gjelder dette spesiellt gutter) ikke har noe med å gjøre. Hverken se eller røre.

Derfor er det vanlig reaksjon med "nei ikke se på meg, dette er min private sfære" når gutta braser inn på deg i undertøyet.

Badetøy er greit, alle er relativt nakne og går i det samme. Sånn er det bare.

Det er litt som Donald Duck som blir støtt om folk kommer inn på han når han er i badekaret. Da er det håndkle rundt livet og jage dem ut med badekosten. Sekunder senere surmuler han mens han tørker seg, tar på seg seilerskjorte og møter verden med et grynt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...