Gjest tommmy Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Hei! Jeg har ett spørsmål: Hvor mange ganger om dagen går dere på do? Selv går jeg en gang og lurer på hvor vidt det er normalt.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 En gang. På morgenen etter frokost. 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 Når jeg føler behov. En til to ganger om dagen, sånn stort sett.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 Det er helt forskjellig fra person til person hvor mange ganger man må på do og gjøre sitt fornødne. Spiser vi frukt, yoghurt, grovt brød, kli, grove korn, rosiner, svisker ol... får man løs avføring og må ofte på do. Men hvis man spiser Loff, baker med hvitt mel: boller, rundstykker, pizza, eplenektar, eplemost, Innmaten i eplet(frukt kjøtt), Frokostknekkebrød ol... får man hard avføring og man går ikke så ofte på do. Nå vet du litt om hvordan du kan regulere det du spiser. Jo mer du drikker jo oftere går man på do. Vi bør drikke mer, og spise mer grovt brød, grønnsaker og frukt. Lykke til...
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 Jeg bæsjer ca en gang om dagen. Noen ganger to ganger.
Gjest Airi Skrevet 23. januar 2011 #7 Skrevet 23. januar 2011 Omtrent en gang, tror jeg. Bæsja mindre før, men det var nok ikke et sunnhetstegn
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #9 Skrevet 23. januar 2011 Jeg går alt mellom 2-5 ganger om dagen(nr. 2 altså...) Har sjelden og aldri løs avføring, eller forstoppelse, så 2-5 ganger normal avf.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå