Gå til innhold

Dette med å tisse i dusjen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er nysgjerrig på om dette er mer normalt enn jeg tror...

Og hvorfor er du for/imot?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tisser FØR jeg går inn i dusjen, jeg. Går helt fint det :ler: Synes det er ekkelt når voksne menn og kvinner tisser i dusjen.

Skrevet

Husker jeg så en reklame i Brasil eller etellerannet land i Sør-Amerika hvor de reklamerte FOR å tisse i dusjen, på det grunnlaget av hvis alle tisset i dusjen en gang om dagen ville de spart landet for masse unødige toalettskyllinger og dermed spart vann.

• Liker 2
Skrevet

Syns det er litt unødvendig når man deler dusj med andre. Så fremt man ikke spyler godt etter seg i alle kriker og kroker vil det jo bli liggende urin enkelte steder i bunnen.

Skrevet

Ideen med vannsparing er god den, men om en hadde dusjet halvparten av den tiden en faktisk bruker, hadde man også hatt nok til en do-spyling. I praksis er å gå på do før dusjing det beste. Kan bli nokså uhygienisk ellers, om en går ut i fra at alle tisserne nok ikke gjør rent etter seg. Er ikke nok med bare vann serru... ;)

Skrevet

Jeg kan gjerne tisse i min egen dusj. Man sparer seg for mange liter vann ved å gjøre det, heller enn å gå på do og spyle ned først. Nå dusjer jeg skjeldent hjemme, og enda skjeldnere må jeg tisse mens jeg dusjer, jeg er såpass ofte på treningssenteret at jeg for det meste dusjer der - og da går jeg selvfølgelig på do.

Skrevet

Stortsett ikke. Må jeg på do før jeg går i dusjen så tisser jeg i dusjen. Jeg har innovertiss så jeg tisser bare rett ned, under dusjstålen.

Etter min mening er folk blitt usundt redde for naturlige kropslige funksjoner. (Da mener jeg ikke vi skal rulle rundt i vår egen møkk altså, men om jeg skulle være så uheldig å tråkke på 1ml av noens urin så tar det ikke drepen på meg)

• Liker 6
Skrevet

Jeg har innovertiss så jeg tisser bare rett ned, under dusjstålen.

Nå er det vel bare i hodet ditt at strålen går rett ned. Normalt sett så spruter det litt både her og der, og det er vel ikke faren for å trø i det som er greia, men stanken som kommer etter en stund og flere lystige tissere som ikke gjør rent etter seg, som sjenerer. See? ;)
Skrevet

Nå er det vel bare i hodet ditt at strålen går rett ned. Normalt sett så spruter det litt både her og der, og det er vel ikke faren for å trø i det som er greia, men stanken som kommer etter en stund og flere lystige tissere som ikke gjør rent etter seg, som sjenerer. See? ;)

Gjør det ikke i offentlige dusjer da ;) Har egentlig aldri opplevd at strålen spruter både litt her og der, sildrer liksom bare nedover bena? :regn:

Aldri opplevd stank eller flekker heller, men nå vasker jeg dusjen ikke alt for sjeldent heller. Men skal huske å slutte å tisse i dusjen om jeg blir slappere på vaskinga :fnise:

Skrevet

Oki jeg må være blånd elns. Tisse i dusjen?? :gjeiper: Høres veldig uhygenisk ut. Pisse nedover sine egne ben for så å trampe rundt i det. Dusjvannet fjerner jo ikke pisset på nullkommasvisj heller.

Skrevet

Tissing i dusjen er ekkelt. :sur:

Skrevet

Mot. Kan ikke skjønne hvorfor jeg skulle tisse i dusjen når jeg har toalettet 1 meter bortafor. Dessuten må jeg jo vaske dusjen ekstra nøye om jeg tisser der, så da kan jeg like gjerne bruke det vannet i do...

• Liker 1
Skrevet

Tisser i min egen dusj. Tror nok mange gjør det, men de færreste tørr å innrømme det. Dessuten er urin helt sterilt, så generelt er det jo ikke så jævla farlig.

• Liker 2
Gjest Valiant
Skrevet

Kommer ann på er det i en dusj på skole eller andre steder hvor mange dusjer sammen. Er jeg i mot det. Men hva folk gjør hjemme i sin egen dusj i sitt eget hjem har jeg ingen formening om

• Liker 1
Skrevet

Tisser i min egen dusj. Tror nok mange gjør det, men de færreste tørr å innrømme det. Dessuten er urin helt sterilt, så generelt er det jo ikke så jævla farlig.

Urin er ikke helt sterilt og er det kun idet den kommer ut. Urin som blir liggende i luft er ikke steril.

Skrevet

Jeg fatter ikke at folk orker å stå i urindamp mens de dusjer.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det er ekkelt, jeg skjønner ikke hvorfor folk gjør det.

Skrevet

Altså tisset blir vel skylt ned med resten av vannet og såpen. Pleier også å sikte på sluken :fnise: Skjønner ikke hvorfor noen synes det er SÅ ekkelt. Foresten så har jeg badet og doen i 2 forskjellige rom og noen ganger før jeg går inn i dusjen må jeg ikke tisse i det hele tatt. Men så fort jeg begynner å dusje må jeg plutselig tisse. Derfor gidder jeg ikke å gå ut av dusjen igjen og ned i 2 etasje kliss blaut for å tisse der.

• Liker 4
Skrevet

Tisser i min egen dusj, siden man ofte blir tissetrengt når man står under det varme vannet. Kjæresten gjør det samme. Har ikke luktet piss der en eneste gang. Vi er nok i flertall vi som tisser i dusjen, men det sitter langt inne for mange å innrømme det ;)

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...