SkalNED Skrevet 21. juli 2011 Forfatter #81 Del Skrevet 21. juli 2011 Har gått opp 2,5 kg. Er egentlig sint som faen. Vet at jeg har masse vann i kroppen, mye gravidgreier inni der,og sånt...men likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 21. juli 2011 #82 Del Skrevet 21. juli 2011 Har gått opp 2,5 kg. Er egentlig sint som faen. Vet at jeg har masse vann i kroppen, mye gravidgreier inni der,og sånt...men likevel Hold ut! Når babyen er ute forsvinner også mye av vannet og gravidgreiene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkalNED Skrevet 25. juli 2011 Forfatter #83 Del Skrevet 25. juli 2011 Ting har kommet i perspektiv de siste dagene. Mer enn noensinne er det viktig å leve. Jeg har målt meg, for å komme tilbake i vanlig tankebaner. Har mistet 2cm på hoftene igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkalNED Skrevet 27. juli 2011 Forfatter #84 Del Skrevet 27. juli 2011 Er sinna i dag. Sykehusfolka hører faen ikke på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Røyskatt* Skrevet 8. august 2011 #85 Del Skrevet 8. august 2011 Hei SkalNED, følger deg her inne, jeg Håper du har det bra, og at de begynner å ta deg på alvor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareBea Skrevet 13. august 2011 #86 Del Skrevet 13. august 2011 Snublet over dagboka di og har nå skummet igjennom dine opp og nedturer. Bra du har satt deg konkrete mål og har funnet trening som du liker. Det er viktig det. håper maten går seg til... og ja, veiing av mat og telling av kcal kan fort bli en besettelse.. Ønsker deg lykke til med fødsel og barseltid, ser det nærmer seg.. blir spennende å se hva vekta vil vise etterpå. Tvitvi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 15. august 2011 #87 Del Skrevet 15. august 2011 Her vil eg følge med! Du har vore kjempeflink til no, og det er motiverande å lese Har sjølv ein del kg å ta av meg, men skal vente til etter fødsel (i november) før eg startar på alvor. Men har klart å unngå å legge på meg hittil i svangerskapet, og er godt fornøgd med det MASSE LYKKE TIL vidare, både med fødsel, barseltid og vidare livsstilsendring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkalNED Skrevet 16. august 2011 Forfatter #88 Del Skrevet 16. august 2011 Nå veier jeg 144,4 siden sist jeg sjekka. Magen sank her om dagen,og nå er slimproppen gått. Håper alt går bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. august 2011 #89 Del Skrevet 17. august 2011 Spennende! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 17. august 2011 #90 Del Skrevet 17. august 2011 Her vil jeg følge med! Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkalNED Skrevet 19. august 2011 Forfatter #91 Del Skrevet 19. august 2011 Har jobba meg halvt i hjel i dag,satt og leste om fødsler og bleså redd at jeg ble sint. Det kommer jo til å skje snart,så hvorfor skremme meg...selv om å fortrenge at det skjer snart ikke er lurt.. Men jobba og gjort klart nesten alt til fødebag. Er sliten nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkalNED Skrevet 20. august 2011 Forfatter #92 Del Skrevet 20. august 2011 Men har gått ned 0,7kg da. Det er positivt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. august 2011 #93 Del Skrevet 21. august 2011 det er bra! Når har du termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkalNED Skrevet 21. august 2011 Forfatter #94 Del Skrevet 21. august 2011 om fire dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkalNED Skrevet 28. august 2011 Forfatter #95 Del Skrevet 28. august 2011 er tobarnsmor nå :kgbaby: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Røyskatt* Skrevet 28. august 2011 #96 Del Skrevet 28. august 2011 Gratulerer så mye!! Håper du hadde en flott fødsel og at alt går bra med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 28. august 2011 #97 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Gratulerer som tobarnsmor!! Endret 28. august 2011 av chico Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 29. august 2011 #98 Del Skrevet 29. august 2011 Gratulerer så mykje! Håper alt står bra til med dykk alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. september 2011 #99 Del Skrevet 1. september 2011 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkalNED Skrevet 14. september 2011 Forfatter #100 Del Skrevet 14. september 2011 takk alle hatt en lei infeksjon,og vært sliten etter en fødsel med 2dager med rier og så keisersnitt...nå er det under en måned til jeg kan trene igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå