Gå til innhold

Det starter nå

SkalNED

Anbefalte innlegg

Har gått opp 2,5 kg. :tristbla:

Er egentlig sint som faen.

Vet at jeg har masse vann i kroppen, mye gravidgreier inni der,og sånt...men likevel :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vampen

Har gått opp 2,5 kg. :tristbla:

Er egentlig sint som faen.

Vet at jeg har masse vann i kroppen, mye gravidgreier inni der,og sånt...men likevel :(

Hold ut! :klemmer: Når babyen er ute forsvinner også mye av vannet og gravidgreiene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting har kommet i perspektiv de siste dagene. Mer enn noensinne er det viktig å leve.

Jeg har målt meg, for å komme tilbake i vanlig tankebaner. Har mistet 2cm på hoftene igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest *Røyskatt*

Hei SkalNED, følger deg her inne, jeg :)

Håper du har det bra, og at de begynner å ta deg på alvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublet over dagboka di og har nå skummet igjennom dine opp og nedturer.

Bra du har satt deg konkrete mål og har funnet trening som du liker. Det er viktig det. :) håper maten går seg til... og ja, veiing av mat og telling av kcal kan fort bli en besettelse..

Ønsker deg lykke til med fødsel og barseltid, ser det nærmer seg.. blir spennende å se hva vekta vil vise etterpå. Tvitvi! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her vil eg følge med! :jepp:

Du har vore kjempeflink til no, og det er motiverande å lese :) Har sjølv ein del kg å ta av meg, men skal vente til etter fødsel (i november) før eg startar på alvor. Men har klart å unngå å legge på meg hittil i svangerskapet, og er godt fornøgd med det :)

MASSE LYKKE TIL vidare, både med fødsel, barseltid og vidare livsstilsendring! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå veier jeg 144,4 siden sist jeg sjekka. Magen sank her om dagen,og nå er slimproppen gått. Håper alt går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jobba meg halvt i hjel i dag,satt og leste om fødsler og bleså redd at jeg ble sint. Det kommer jo til å skje snart,så hvorfor skremme meg...selv om å fortrenge at det skjer snart ikke er lurt..

Men jobba og gjort klart nesten alt til fødebag.

Er sliten nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

• 2 uker senere...

takk alle :) hatt en lei infeksjon,og vært sliten etter en fødsel med 2dager med rier og så keisersnitt...nå er det under en måned til jeg kan trene igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...