Gå til innhold

Det starter nå

SkalNED

Anbefalte innlegg

Kjenner til den følelsen ja.. Føler seg ikke så bra etter en helg med utskeielser men med dine resultater så kommer du nok greit inn i riktig spor igjen..

Helgen har vært utskeielser for meg også så kvelden skla brukes til å trimme på meg litt gode følelser igjen :)

Lykke til videre. Jeg følger meg deg i spenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det - jeg har trening og jordmortime neste uke,og gleder meg :) Har klart å gå et par turer i uka mens fysioterapeuten har ferie - ikke noe langt, fordi det har vært varmt,og det takler jeg ekstremt dårlig,men jeg har i alle fall gått!

Og jeg hater ikke tur som jeg gjorde før - det føles like merkelig å gå for å gå - men jeg har ikke sånn avsky for det mer.

Har begynt å se supersize vs superskinny for å få enda mer motivasjon,og det virker.

Drikker mest vann, har ikke kjøpt noe snop etter helga - og det er jeg glad for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Gikk tur i går også, det tok meg riktignok 85min å gå 2,5km - men med vann i beina, og en baby i total nedpress så er det vel ikke bare bare.

Gleder meg til tirsdag - trening og jordmor!

Men,gruer meg til veinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg en kjip dag,handla på tom mage,og kom hjem med mer snop,selv om jeg spiste litt potetgull i går. Ok, jeg har vært flink i mange uker nå - men likevel føles det som en gigaLOSER ting å gjøre. Men jeg kommer ikke til å kjøpe mer,så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker for det :)

------------------

Må minne meg selv å daglig at jordmora mente vekta kom til å stagnere eller øke nå,og at jeg ikke må bli frustrert for det.

Jeg kommer til å prøve å gå ned likevel.

Gleder meg til trening mandag og onsdag. Er sjuk,men jeg SKAL på trening. Armene mine har begynt å få en definert muskel. Biceps,mente onkel, når han hørte hvilke armøvelser jeg tar.

Jeg elsker styrkeøvelser på armene. Virkelig elsker det! Skal se hva jeg klarer denne gangen og. Ble ikke støl,sånn kjempemye i hvertfall, selv om jeg tok 600 repetisjoner på den ene.

Jeg ser resultater,om enn på lang sikt, så blir det godt. Jeg har lyst til å klare å gå ned til 123kg til nyttår,men jeg blir glad uansett hvor mye mer jeg klarer å gå ned. Dvs, det blir jeg jo ikke, men det SKAL jeg klare å si meg fornøyd med. 123 er ett kg lavere enn det laveste jeg har vært på mange år, oog hvis jeg klarer 123kg til nyttår, har jeg gått ned 40kg på ett år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å merke at jeg har blitt litt opphengt i kalorier. Ting som ikke har kalorier på esken/middager jeg ikke har laget selv som jeg ikke vet hvor usunne er, klarer jeg ikke å nyte. Jeg sitter og engster meg fordi jeg er redd for å få i meg for mange kalorier i løpet av en dag.

Jeg drikker kanskje brus i helga,og spiser potetgull,men da tør jeg nesten ikke spise noe mer på resten av dagen.

Jeg har heldigvis ikke kjøkkenvekt,for da hadde jeg veid alt jeg spiste,uten å tvile et sekund.

Jeg liker virkelig ikke denne utviklingen, og jeg syns det er skummelt. Jeg vil så gjerne gå ned - så utrolig mye,men.. dette skremmer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk. Fant ut i dag at en pakke holdits er 1000kalorier. Jeg har akkurat spist en sånn pakke etter trening. Frokost orket jeg ikke så tett opp på trening.

Jeg får bare spise bitte lite resten av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spydde plutselig opp alt i stad, og nå har jeg skikkelig noia for å spise noe igjen,selv om jeg må ete noe.

Hater å spy, det er det ekleste jeg vet :kjefte: og jeg hater at dagen min blir ødelagt sånn.

I dag har jeg hatt barnevakt, og skulle shine hele huset, noe jeg ikke har klart, men jeg har heller ikke slappet av noe som helst, så det må jeg kanskje også gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg også barnevakt. Føler meg som en dårlig mor, men..hun har det gøy og leker med søskenbarna sine, og det er jo kos..

Har vært på trening og spist litt og slapper av med en film, er ikke i god form i dag,så i dag slapper jeg av etter å ha shina kjøkkenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos jordmor i går, gått ned 0,5kg, meeen så hadde vi taco,så da ble det vel +i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bestemt meg for å endre vektmålet mitt. Fra 80kg ned til 100kg ned. Jeg ser hvordan folk, ikke bare her inne,men overalt, kaller de som veier 80kg (som var mitt opprinnelige mål) feite og ekle og jeg er så lei av å være den som er feit alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært ræva i det siste, ikke klart å holde meg unna snop og dritt... men trente i dag.

Digg.

600x12kg

100x1kg

90x10kg

180x2kg

10min tredemølle

10 min= 2.3km ellipse

Jeg har to treningstimer igjen,og så er det slutt til etter jeg har blitt bra etter fødselen. :((((((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mat-vaner er vanskelig..

I dag har jeg spist et knekkebrød ca 4 t etter at jeg våkna.. nå har jeg spist litt hvitløksbaguett med hvitost på .. Og that's it.

Huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vampen

Om du lurer på hvor mange kalorier du får i deg på en dag, så er diett.no et godt og gratis verktøy! :) Jeg ville bare nevne det, siden vektklubben er nevnt her allerede. Jeg teller karber, ikke kalorier, men har ihvertfall bare gode erfaringer med diett.no. Min erfaring er at den faktisk har gjort at jeg har blitt mindre fokusert på slike ting etter en stund, fordi man etterhvert blir kjent med megden i de varene man spiser.

Ellers, du er knallflink, stå på videre! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gilde grillpølse er ca 98kcal. Med soyaoljen den ble stekt i,lompe og ketchup blir det litt mer, men likevel,så er det en veldig grei middag. :)

Trening i dag;

2.3km/ti min ellipse

180x2kg

10min tredemølle

150x10kg

200x 1/2kg (usikker på hva manualene veide)

300x12kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du lurer på hvor mange kalorier du får i deg på en dag, så er diett.no et godt og gratis verktøy! :) Jeg ville bare nevne det, siden vektklubben er nevnt her allerede. Jeg teller karber, ikke kalorier, men har ihvertfall bare gode erfaringer med diett.no. Min erfaring er at den faktisk har gjort at jeg har blitt mindre fokusert på slike ting etter en stund, fordi man etterhvert blir kjent med megden i de varene man spiser.

Ellers, du er knallflink, stå på videre! :klemmer:

Takk for det - det skal jeg prøve! :) Merker at når jeg får regnet ut hvor mye ca ting "koster" i kalorier, så blir det kategorisert i bra,ikke bra,middels osv,så da slapper jeg mye mer av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Takk for det - det skal jeg prøve! :) Merker at når jeg får regnet ut hvor mye ca ting "koster" i kalorier, så blir det kategorisert i bra,ikke bra,middels osv,så da slapper jeg mye mer av :)

Det er akkurat samme erfaring jeg har med karbene. :jepp: Jeg vet hva jeg kan spise mye av, hva jeg kan spise en del av og hva jeg bør styre unna. Da blir det hele så mye enklere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...