Gå til innhold

Hvor blir det av mensen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jente 17 år

Skulle hatt mensen rundt den 16 jan. Det eneste som kom var litt slim med blod, som så ut som at mensen var i ferd med å komme. Men den utløste seg aldri, og den har heller ikke kommet enda.

Syns bare at det er litt rart at det kommer bittelitt blod, trenger så vidt tamopongen fordi det ikke går gjennom trusa engang..

Hva kan det være for noe, trenger jeg å bekymre meg i det hele tatt? Jeg er forresten ikke gravid.

Videoannonse
Annonse
Gjest Consensio
Skrevet

Det kan være så mye.

Hormonelle forandringer, stress, forandringer i livsstilen din, slanking m.m.

Skrevet

Så det er ikke farlig å f.eks hoppe over mensen en gang? Går ikke på p-piller heller.

Skrevet

Søstra mi mister alltid mensen hvis vi er ute og reiser. Har du spist annerledes i det siste? slanket deg? overtrent? stresset eller gjort noe annet du ikke pleier? :)

Skrevet

Har ikke spist noe annerledes, er heller ikke på slankern: heller omvendt. Men jeg trener en del, men ikke for mye heller

Stresset er jeg egentlig ganske ofte, eller kanskje mer dprimert og ikke for sove osv hvis det gjelder som å stresse

Gjest Consensio
Skrevet

Depresjoner, endringer i søvnrytmen, nedstemthet, sorg, alt kan forårsake at mensen uteblir.

Forandringer i kroppen på en eller annen måte, uansett om det er psykisk eller fysisk.

Skrevet

Depresjoner, endringer i søvnrytmen, nedstemthet, sorg, alt kan forårsake at mensen uteblir.

Forandringer i kroppen på en eller annen måte, uansett om det er psykisk eller fysisk.

Men syns det er litt rart alikevel, i og med at jeg sover ganske lite og er nedstemt nesten hele tiden. Men har jo fått mensen før allikevel.

Gjest Consensio
Skrevet

Vel, jeg bare nevner ting som kan føre til at mensen uteblir.

Det betyr ikke at det er slik hele tiden eller hver gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...