AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Jente 17 år Skulle hatt mensen rundt den 16 jan. Det eneste som kom var litt slim med blod, som så ut som at mensen var i ferd med å komme. Men den utløste seg aldri, og den har heller ikke kommet enda. Syns bare at det er litt rart at det kommer bittelitt blod, trenger så vidt tamopongen fordi det ikke går gjennom trusa engang.. Hva kan det være for noe, trenger jeg å bekymre meg i det hele tatt? Jeg er forresten ikke gravid.
Gjest Consensio Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Det kan være så mye. Hormonelle forandringer, stress, forandringer i livsstilen din, slanking m.m.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 Så det er ikke farlig å f.eks hoppe over mensen en gang? Går ikke på p-piller heller.
Fanta Exotic Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 Søstra mi mister alltid mensen hvis vi er ute og reiser. Har du spist annerledes i det siste? slanket deg? overtrent? stresset eller gjort noe annet du ikke pleier?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 Har ikke spist noe annerledes, er heller ikke på slankern: heller omvendt. Men jeg trener en del, men ikke for mye heller Stresset er jeg egentlig ganske ofte, eller kanskje mer dprimert og ikke for sove osv hvis det gjelder som å stresse
Gjest Consensio Skrevet 23. januar 2011 #6 Skrevet 23. januar 2011 Depresjoner, endringer i søvnrytmen, nedstemthet, sorg, alt kan forårsake at mensen uteblir. Forandringer i kroppen på en eller annen måte, uansett om det er psykisk eller fysisk.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #7 Skrevet 23. januar 2011 Depresjoner, endringer i søvnrytmen, nedstemthet, sorg, alt kan forårsake at mensen uteblir. Forandringer i kroppen på en eller annen måte, uansett om det er psykisk eller fysisk. Men syns det er litt rart alikevel, i og med at jeg sover ganske lite og er nedstemt nesten hele tiden. Men har jo fått mensen før allikevel.
Gjest Consensio Skrevet 23. januar 2011 #8 Skrevet 23. januar 2011 Vel, jeg bare nevner ting som kan føre til at mensen uteblir. Det betyr ikke at det er slik hele tiden eller hver gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå