Gå til innhold

De beste "pick-up lines"


Oliwia

Anbefalte innlegg

Hvilke "pick-up lines" har du hørt så langt som fikk deg interessert og hvilke som fikk deg til å le, eller var en absolutt "turn-off" ?

Tenk på siste gang du gikk til en bar, for eksempel, med venninner, og en mann prøvde å "nærme seg" til deg, hva sa han da ? Reagerte du på en forskjellige måte hvis han var kjekk eller bare gjennomsnittlig ? (Er en vittig "pick-up line" alltid viktig ?)

Også, menn, har en jente prøvd å "pick deg up" ? Hva sa hun til deg som gjorde deg interessert, eller var det bare utseenden hennes plus det faktum at hun var interessert i deg betyddelige for deg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker ikke "pick-up lines". Det blir som oftest alt for tydelig at det bare er en frase noen lirer av seg.

"Hei, jeg heter xxx" fungerer best på meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseendet, hennes interesse og personkjemien er det som betyr klart mest.

Såkalte "pick-up lines" er helt verdiløse, spesielt for dere kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det kan regnes som "pick up lines", men den beste måten å komme i kontakt med meg eller noen av vennene mine på når vi er ute, har generelt vært å spørre om noen vet navnet på sangen som spilles. Hvis ingen vet kan man leke gjetteleken, hvis noen faktisk vet så kan man diskutere dét, også. Også er det fullstendig upersonlig og "ufarlig".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Pickup-lines jeg har blitt servert er mer over lesten "Typen er på reise, hva skal vel da være så farlig å bli med meg hjem?"

Pluss to ganger "Har du tenkt å pule meg eller?"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Jeg DIGGER pick up lines. Bare fordi det er så teit at det blir morro ;)

Spurte en fyr jeg hadde møtt en gang før om han var støvete... Han sa jo seff hææ? hva mere du?

Jeg: er du støvete?

Han: eehm, jeg skjønner ikke?? ;)

Jeg: er du støvete, du vet, har du støv på deg?

Han: hehe.. Føler jeg burde si nei her, men vil si ja... ;)

Jeg: Bare lurte om du ville jeg skulle feie over deg ;)

Funka bra det ;) hehe...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om det kan kalles en pick-up line akkurat, men jeg jobbet på et utested og var dermed edru utpå kvelden da folk begynte å bli rimelig susete.. en fyr jeg visste godt hvem var og som stadig var ute kom bort, øyde seg fram og sa med enorm konsentrasjon for å overvinne snøvlinga: "Han typen du er sammen med.. kan'ke du bare ha'n ihjæl a, så blir det deg og meg?"

Det ble det igrunnen ikke noe av, men jeg lo godt og lenge. Han var av typen morsomt og sjarmerende, så han kunne slippe unna med å si slikt :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff en som presterte å komme med denne pickup-linen etter å ha oversett meg i et kvarter:

Når jeg ser på deg i øya mine så glitrer du.. Du liker meg ganske godt du, ikke sant? (nei, ikke særlig)

Samme fyren prøvde seg også på:

Duuu.. blir du ikke litt sånn skjelven når du er i nærheten av meg?

(også da etter å ha oversett mitt høflige "hei, takk for sist").

Funka IKKE her i gården, for å si det sånn!

Cocky type!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra en kjendis faktisk. Han sa (på engelsk) at han ville jeg skulle bli med han på hotellrommet. Da jeg sa at jeg ikke kunne/ville fordi jeg hadde type så sier han: "Fuck him. I'v got much more money than that jerk"

Ble jeg tent? NOT

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den verste må ha vært:

"Unnskyld .. men kan du snu deg rundt et øyeblikk?"

*stirrer et øyeblikk på brystpartiet mitt*

"Takk, måtte bare se litt ekstra på disse."

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

"Åh, fy faen. Du er fin, ass, TIL Å VÆRE ÅTTEOGTJUE!!"

Den verste må ha vært:

"Unnskyld .. men kan du snu deg rundt et øyeblikk?"

*stirrer et øyeblikk på brystpartiet mitt*

"Takk, måtte bare se litt ekstra på disse."

Geniale, rett og slett geniale :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg vet jeg garantert er for stygg for deg, men kan jeg ikke få kose med deg allikevel? Bare litt? Pleeeease? Jeg kan.. ta en plastikkpose over hodet mitt, eller noe!" (Sagt av knøttliten, skallet Stavangermann med vel mange halvlitere innabords)

Det var egentlig ganske morsomt, men det ble liksom ikke noe action utav det :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Det eneste som fungerer hvis noen skal sjekke meg opp på byen, er å si "hei, jeg heter XX, er det greit om jeg setter meg ned litt her?" eventuelt noe annet relativt uskyldig, som "hvilken låt er det som spilles nå? hvor har du kjøpt de skoene?" osv

Jeg har blitt kjent med mange hyggelige mennesker på byen (som i etterkant har blitt både flørter, venner, kjærester og kompiser) ved å si "hei." og ta det derfra. :) Så lenge man stiller åpne spørsmål og er hyggelig, trenger man ikke sjekkereplikker.

Jeg synes som regel det funker best å være åpen og ærlig. Folk som sjekker meg opp med sjekkereplikker, har som regel aldri fått meg på kroken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Tråden er ryddet for avsporinger.

Phaedra,mod

Dette var faktisk en ganske spyk opplevelse. Jeg var HELT sikker på at tråden var på to sider da jeg begynte å lese den. Jeg klikket meg inn på side to, og befant meg fortsatt på side en. Morsomt når en tråd blir moderert bort mens man leser den.

Jeg liker kjappe sjekke-replikker. Eller et kompliment.

Endret av Tidssone
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er faren din baker? Du har så deilige brød :fnise:

Neida, har heldigvis ikke fått den servert.

Men jeg har egentlig ikke blitt utsatt for så mange sjekketriks. Det funker helt greit for meg at de bare presenterer seg egentlig så kommer man liksom i prat.

Ellers så hender det at gutter bare kommer bort og spør om vi(jeg om de jeg er ute med) vil komme å sette seg ved bordet deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Dette var ingen pick up-line, men litt morsom likevel. Første gang jeg hilste på en kompis av sønnen min, brøt han ut: "Mora di er en MILF!". Sønnen min syns ikke det var det minste artig, og det forstår jeg jo. Men jeg humret litt for meg selv av det etterpå...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...