Gå til innhold

initiativ første gang

Fremhevede innlegg

Skrevet

har du tatt initiativet til sex med en mann første gangen dere hadde sex?? dvs at det var du som foreslo det først...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvordan vil du at gutten skal gi utrykk for at han vil ha sex med deg??

er det greit at gutten spør om du har hatt sex før?

er det ok at han spør hvor mange sexpartnere du har hatt??

Skrevet

Er gutt selv, men vil tipse som dette:

1. Ikke si noe, men bare kyss og ta på henne mer og mer, hun stopper deg om hun ikke vil.

2. Du trenger ikke spørre, hun vil nok si i fra dersom det er første gang, dersom du er veldig i tvil (hun virker usikker) kan du spørre.

3. Du kan evt. spørre om det senere i forholdet, men husk at historie er historie. Dette er neppe info du har lyst til å høre uansett.

Skrevet (endret)

Har tatt initiativ på sex med en mann ganske mange ganger. Selv den natta jeg ble jomfru var det jeg som tok initiativ :fnise:

Edit: Den natta jeg MISTA jomfrudommen.

Herregud, at det går an.

Endret av KaDust
Skrevet

hvordan vil du at gutten skal gi utrykk for at han vil ha sex med deg??

er det greit at gutten spør om du har hatt sex før?

er det ok at han spør hvor mange sexpartnere du har hatt??

Det blir for dumt dersom han må si at han vil ha sex med meg. Handling teller og det merker man kjapt om det går den veien.

Dersom dere er unge så muligens. Da burde dere ha et forhold og dermed så har vel sånne ting blitt snakket om.

NEI, det er ikke ok å spørre. Det kommer etter hvert.

Skrevet

Har tatt initiativ på sex med en mann ganske mange ganger. Selv den natta jeg ble jomfru var det jeg som tok initiativ :fnise:

Du knullet deg til jomfru altså? Jaja, lurer veldig på hvordan det foregikk... :klø:

Skrevet

Du knullet deg til jomfru altså? Jaja, lurer veldig på hvordan det foregikk... :klø:

Oii, litt trøtt her. Mente selvfølgelig den gangen jeg mista jomfrudommen. :skratte:

Skrevet

Edit: Den natta jeg MISTA jomfrudommen.

Herregud, at det går an.

hvordan pleier du å ta initiativet da??

Skrevet

Kommer an på settingen. Men alt i lys av kyssing og klåing.

Skrevet

Aldri skjedd meg at jenta har tatt inniativ. Faktisk egentlig aldri på noe som helst. Syntes de fleste jenter er for dårlige på å ta inniativ for å være ærlig.

(Kun skjedd èn gang at en jente har startet flørten faktisk).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...