AnonymBruker Skrevet 22. januar 2011 #1 Skrevet 22. januar 2011 hvor gammel er du? vil vite alderen på de kvinnene som svarer i forum.
Gjest Eurodice Skrevet 23. januar 2011 #8 Skrevet 23. januar 2011 hvor gammel er du? vil vite alderen på de kvinnene som svarer i forum. Hvorfor vil du vite det? Hva er hensikten?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #9 Skrevet 23. januar 2011 Hvorfor vil du vite det? Hva er hensikten? da kan jeg se et svar i lys av en persons alder og det er viktig.
Gjest Eurodice Skrevet 23. januar 2011 #11 Skrevet 23. januar 2011 (endret) da kan jeg se et svar i lys av en persons alder og det er viktig. Det kan jeg være enig med deg i. Men jeg er skeptisk allikevel. Du er selv anonym. Lagrer du opplysninger du får? Du må jo ha en liste å se etter når du leser et innlegg. Mange oppgir alderen sin i profilinformasjonen, er ikke vanskeligere enn å se etter der. Alderen på anonyme brukere er uten verdi. Endret 23. januar 2011 av Belladonna 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #16 Skrevet 23. januar 2011 Det kan jeg være enig med deg i. Men jeg er skeptisk allikevel. Du er selv anonym. Lagrer du opplysninger du får? Du må jo ha en liste å se etter når du leser et innlegg. Mange oppgir alderen sin i profilinformasjonen, er ikke vanskeligere enn å se etter der. Alderen på anonyme brukere er uten verdi. alle vet jo at du er max 16 år.
Gjest Uglefot Skrevet 23. januar 2011 #17 Skrevet 23. januar 2011 29 eller 30,litt usikker. Men alle tror jeg er 22,bare ikke jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå