Gå til innhold

Tristeste filmen du noen gang har sett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den tristeste filmen jeg har sett må være Aurore, er en sann historie fra 1909 :( Andre som har sett den?

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den triste filmen jeg har sett er My sisters Keeper.

• Liker 8
Skrevet

Beaches er den tristeste filmen jeg har sett.

• Liker 1
Skrevet

Seven Pounds er den tristeste filmen jeg har sett. Har aldri grått av en film før, men når jeg så den kom tårene lett som bare det på slutten! Og jeg husker den som om jeg så den i går, bra film som gjorde inntrykk.

• Liker 3
Skrevet

The Boy in the Striped Pyjamas.

• Liker 11
Skrevet

Den triste filmen jeg har sett er My sisters Keeper.

gud som jeg grein. :trist:

andre filmer jeg lett blir våt i øynene av er Løvenes Konge og La vita è bella. også Schindler's list.

Skrevet

Engelen og Lilja 4-ever.

Sterke filmer begge, tårene trillet hos meg (er ikke så lettrørt, men akkurat under disse to filmene klarte jeg ikke la være å felle noen tårer)

• Liker 6
Skrevet

Løvenes konge... Så den da jeg var 9 år - aldri igjen! Var så trist da pappaløven døde :cry3:

• Liker 4
Skrevet

E.T. Husker jeg så den på kino. Var 8 år gammel. Har aldri orket å se den igjen, og begynner å grine bare jeg ser reklame for filmen. En stor, traumatisk opplevelse :gjeiper:

Skrevet

Den grønne mil er sterk.

• Liker 7
Skrevet

Den grønne mil er sterk.

Ja, jeg husker jeg så den i min ensomhet. Stod med ryggen til tv-skjermen da det stod på som verst og strigråt. Definitivt den mest triste filmen jeg har sett i mitt voksne liv.

Skrevet

Løvenes Konge som mange nevner gråter jeg av ennå.

Ellers kan jeg nevne Forrest Gump og American History X. Kan vel nevne at jeg er ganske lettrørt. Men de filmene her kan jeg se hundre ganger, og allikevel bli så trist jeg ikke fungerer en lang stund i ettertid :)

• Liker 3
Skrevet (endret)

Disney-filmar. Aldri har filmar gjort meg så trist, og traumatisert barndommen min, slik som dei gamle Disney filmane.

Bambi, Løvenes Konge og To gode venner grin eg fortsatt av. :grine:

Endret av Raina
  • Liker 1
Skrevet

Gladiatoren

P.S. I LOVE YOU

Immortal Belovded

Ringenes Herre

Devdas

Hidalgo

Blood in Blood out

The Pursuit of Happyness

Tristan & Isolde, den fra 2006

Armageddon

Braveheart

True Romance

Kal ho naa ho

City of Angels

Romeo must Die

Kabhi Alvida naa Kehna

The battle of Red Cliff

• Liker 2
Skrevet

Den filmen jeg har grini absolutt mest av er faktisk "My best friend's wedding" *småflau*... Når Julia Roberts holder tale for brudeparet og låner bort hennes og brudgommens (som er hennes beste venn og store forelskelse) sang. Hjelpes meg...

• Liker 1
Skrevet (endret)

Gjenforeningen. Himmel,jeg grøt så jeg ble forkjølet!

Endret av nickless
  • Liker 1
Skrevet

Gud så jeg grein til A Walk to Remember.

• Liker 6
Skrevet

Gråt som en galning av King Kong. Så den på kino, og når jeg kom hjem trodde foreldrene mine det hadde skjedd en ulykke eller noe. Gråt hele kvelde. Men den er vel kanskje ikke særlig trist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...