Gå til innhold

Hva slags rare fakter har du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som det står i overskriften så lurer jeg altså på hva slags rare fakter du har.

Mine er at jeg har ut tungen ut når jeg konsentrerer meg om noe. Og en sjelden gang sikler jeg.. :rodme: Kjæresten min mobber meg for tunga, men å sikle har jeg bare gjort når jeg har vært alene heldigvis.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en rar fakt! Jeg er opptatt av dyr hele tiden, så derfor så liker jeg å snakke om dyr generelt. :gjeiper:

Skrevet

Jeg måper (sånn sitter med munnen oppe) når jeg følger godt med på noe på tv/ser på film. Jeg merker det ikke selv, men folk rundt meg har en lei tendens til å gjøre meg oppmerksom på det...

Note to self: kinodate er en dårlig idé :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Har en vane med å myse ut i løse lufta når jeg tenker, og da er jeg umulig å få kontakt med. :flire:

Skrevet

Når jeg tenker på noe så sitter jeg med finger'n i panna. Dvs jeg trykker på punktet mellom øyebryna (midt i sinnarynka mi) :)

Og jeg får vondt i hodet hvis jeg tenker for mye. SKIKKELIG hodepine (men det er vel strengt tatt ikke en fakt, men et "symptom" :gjeiper:)

Skrevet

jeg bretter opp ermene når jeg skal konsentrere meg, hehe.

• Liker 2
Skrevet

Jeg plukker meg på leppene når jeg tenker eller lignende. Dette var noe jeg ble mer bevisst da jeg oppdaget at min farmor gjør akkurat det samme.

Skrevet

Jeg plukker meg på leppene når jeg tenker eller lignende. Dette var noe jeg ble mer bevisst da jeg oppdaget at min farmor gjør akkurat det samme.

Jeg også. Og mormoren min gjorde også det. :)

Skrevet

Jeg har den uvanen at jeg begynner å kle av meg bukse før jeg har kommet inn på toalettet. Dette er noe jeg gjør også offentlig, ubevisst. Det har ikke hendt at jeg er helt naken eller noe, men beltet er ofte åpnet. :rosaengel:

• Liker 4
Skrevet

Jeg nynner når jeg føler meg utilpass og ukonfortabel. F.eks hvis jeg går inn i en butikk, har en skikkelig dårlig og føler alle kan se det på meg. Kommer av at jeg føler meg evaluert kanskje, og det har kommet de siste årene :klø:

Skrevet

Greier aldri å sitje i ro. Må alltid røre på beina, armane eller fingre med noko som ligg rundt meg.

Å så knekk eg ledd når eg er nervøs.

Skrevet

Jeg har en rar fakt! Jeg er opptatt av dyr hele tiden, så derfor så liker jeg å snakke om dyr generelt. :gjeiper:

Jeg er akkurat sånn selv.. vennene mine erter meg for det! Og jeg kan se et dyr på kjempelange avstander:) de er jo så søte

• Liker 1
Skrevet

Jeg har nok flere fakter, noen jeg sikkert ikke er fullt klar over også.

Men en ting som kom til å slå meg er at jeg av en eller annen idiotisk grunn tar opp hånden for å rette på lue, jakke eller lignende hver gang jeg går over et gangfelt.. Sikkert fordi jeg føler meg utilpass. Men merkelige greier.

Skrevet

denne er litt pinlig men let go :sjenert:

Når jeg konsentrerer meg og sitter med pcn spesielt så bruker jeg høyrehånden til peke/trykke på pcn og venstrehånden stryker jeg meg på brystet/brystkassen :sjenert:

det er en koseting som ikke har noe med og være kåt, men rett og slett fordi det er en koseting :sjenert:

og det skjer uten at jeg tenker over det, har vært farlig nær ved og pakke hånden nedi bh`en når jeg har hatt besøk en del ganger men kommer på det akkurat i tide :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Når jeg konsentrerer meg og sitter med pcn spesielt så bruker jeg høyrehånden til peke/trykke på pcn og venstrehånden stryker jeg meg på brystet/brystkassen :sjenert:

Dette gjer eg óg! :fnise:

Skrevet

Dette gjer eg óg! :fnise:

pjoh...trodde jeg var den eneste :fnise:

Skrevet

det er en koseting som ikke har noe med og være kåt, men rett og slett fordi det er en koseting :sjenert:

og det skjer uten at jeg tenker over det, har vært farlig nær ved og pakke hånden nedi bh`en når jeg har hatt besøk en del ganger men kommer på det akkurat i tide :fnise:

meg igjen

høyrepuppen er derfor døpt til "kosepuppen" mellom meg og kjære :jepp:

Gjest Mynona83
Skrevet

Når jeg leser, på datan eller bøker, biter jeg meg på venstre pekefinger, og fikler med leppene.

Når jeg slapper av i sofaen, hviler jeg hånden min på puppen, inni BH´n...

Akkurat nå tok jeg meg i å gjøre begge deler samtidig...

Har sikkert masse andre fakter og, men kommer ikke på noen nå...

Skrevet

Jeg har den uvanen at jeg begynner å kle av meg bukse før jeg har kommet inn på toalettet. Dette er noe jeg gjør også offentlig, ubevisst. Det har ikke hendt at jeg er helt naken eller noe, men beltet er ofte åpnet. :rosaengel:

samme her. i tillegg er jeg veldig glad i å kle helt av meg når jeg skal på do. vet ikke hvorfor, men å sitte naken på dass er herlig :P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...