Gjest Katee Skrevet 19. mars 2011 #221 Del Skrevet 19. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 20. mars 2011 #222 Del Skrevet 20. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #223 Del Skrevet 21. mars 2011 Med tanke på min dårlige tilstedeværelse her for tiden, så oppdaterte jeg signaturen min med et passende (eller ikke?) sitat. Håper dere har det bra, jenter. Jeg har begynt i praksis nå, og det ser ut som det blir hardt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 21. mars 2011 #224 Del Skrevet 21. mars 2011 Haha, det var fantastisk Wind Du kommer jo tilbake til sommeren, da kan du ikke snike deg unna lenger Æsj, praksis hørtes ikke gøy ut hvis det blir sånn! Håper det går myyyyye bedre enn du hadde trodd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 22. mars 2011 #225 Del Skrevet 22. mars 2011 Håper praksisen blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 23. mars 2011 #226 Del Skrevet 23. mars 2011 Krysser fingrene for at praksisen blir bedre enn det ser ut til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #227 Del Skrevet 25. mars 2011 Koselig å høre fra dere. Praksis denne uken gikk helt greit. Har to uker igjen på samme avdeling (men ulik arbeidspost), og så tre dager et annet sted før påske. Tre rapporter fra denne praksisen, to jeg må rette på fra tidligere (og sannsynligvis en til), samt en powerpointpresentasjon. Nok å henge fingrene i! Forresten For de som ikke har lest denne saken, så anbefaler jeg den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 25. mars 2011 #228 Del Skrevet 25. mars 2011 Ååå, for en søt historie! Tenk om de hadde blitt sammen for alltid Så bra at praksis gikk greit! Leste på fb om noe bakterier og virus og greier, håper det ikke er smittefarlig her inne :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 26. mars 2011 #229 Del Skrevet 26. mars 2011 For en nyyydelig historie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #230 Del Skrevet 26. mars 2011 Den er helt utrolig søt, ja. Det går for det meste i bakterier som man har i/på seg uansett. De har bare havnet på feil plass. Så smittefarlig vil jeg ikke si at det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #231 Del Skrevet 26. mars 2011 Husk å stille klokken i natt, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #232 Del Skrevet 29. mars 2011 I dag må jeg bare tipse dere om denne videoen: http://www.sol.no/klipps/video/tvillinger_har_en_interessant_samtale_0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 29. mars 2011 #233 Del Skrevet 29. mars 2011 Lover å se den i morgen! (på jobb ) Natti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 1. april 2011 #234 Del Skrevet 1. april 2011 Så herlige de ungene var! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 1. april 2011 Forfatter #235 Del Skrevet 1. april 2011 De er skikkelig nusselige. Sånne barn skal jeg også ha! Hmmm... *legge inn bestilling* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. april 2011 #236 Del Skrevet 3. april 2011 nesten pusten (vinden) ut av Wind! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 3. april 2011 Forfatter #237 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Tusen takk, Al! Begynner å bli noen lunde ajour nå. Så godt som ferdig med tre rapporter, og foredraget jeg skal holde på fredag begynner også å få form, selv om jeg er veldig usikker på hva jeg egentlig skal ha med. I morgen og tirsdag blir det to nye rapporter å skrive. Endret 3. april 2011 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. april 2011 #238 Del Skrevet 3. april 2011 Hørtes slitsomt ut! Og egentlig skulle jeg jobbet med en innlevering nå, men orker ikke i dag. Skal ikke leveres før den 12. april heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 3. april 2011 Forfatter #239 Del Skrevet 3. april 2011 Da har du jo goooood tid! Har du fødselsdag i dag, piffy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. april 2011 #240 Del Skrevet 3. april 2011 Gooood tid *kjenner angsten ta meg* Nei, har ikke i dag! Men avataren var så fin at jeg måtte ta den i bruk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå