Gå til innhold

Winds dagbok - Dørstokkmila er alltid lengst

Wind

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Med tanke på min dårlige tilstedeværelse her for tiden, så oppdaterte jeg signaturen min med et passende (eller ikke?) sitat. :fnise:

Håper dere har det bra, jenter. Jeg har begynt i praksis nå, og det ser ut som det blir hardt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det var fantastisk Wind :ler:

Du kommer jo tilbake til sommeren, da kan du ikke snike deg unna lenger :fnise: Æsj, praksis hørtes ikke gøy ut hvis det blir sånn! Håper det går myyyyye bedre enn du hadde trodd! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Koselig å høre fra dere. :)

Praksis denne uken gikk helt greit. Har to uker igjen på samme avdeling (men ulik arbeidspost), og så tre dager et annet sted før påske. Tre rapporter fra denne praksisen, to jeg må rette på fra tidligere (og sannsynligvis en til), samt en powerpointpresentasjon. Nok å henge fingrene i! :)

Forresten For de som ikke har lest denne saken, så anbefaler jeg den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, for en søt historie! Tenk om de hadde blitt sammen for alltid :rodmer:

Så bra at praksis gikk greit! Leste på fb om noe bakterier og virus og greier, håper det ikke er smittefarlig her inne :gjeiper:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er helt utrolig søt, ja. :yvonne:

Det går for det meste i bakterier som man har i/på seg uansett. De har bare havnet på feil plass. Så smittefarlig vil jeg ikke si at det er. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Tusen takk, Al! :nigo:

Begynner å bli noen lunde ajour nå. Så godt som ferdig med tre rapporter, og foredraget jeg skal holde på fredag begynner også å få form, selv om jeg er veldig usikker på hva jeg egentlig skal ha med. :sukk: I morgen og tirsdag blir det to nye rapporter å skrive. :daane:

Endret av Wind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes slitsomt ut!

Og egentlig skulle jeg jobbet med en innlevering nå, men orker ikke i dag. Skal ikke leveres før den 12. april heller :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gooood tid :fnise: *kjenner angsten ta meg* :ler:

Nei, har ikke i dag! Men avataren var så fin at jeg måtte ta den i bruk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...