Pingting Skrevet 10. mars 2011 #181 Del Skrevet 10. mars 2011 *vasker vinduer med musikk på ørene, og synger av full hals* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 10. mars 2011 #182 Del Skrevet 10. mars 2011 *pusser sølvkandelabrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 10. mars 2011 #183 Del Skrevet 10. mars 2011 *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 10. mars 2011 #184 Del Skrevet 10. mars 2011 *danser oppå bordet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 11. mars 2011 #185 Del Skrevet 11. mars 2011 (rydder i morgen, jeg loooover!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 13. mars 2011 #186 Del Skrevet 13. mars 2011 *Rydder opp etter Piffy* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 13. mars 2011 #187 Del Skrevet 13. mars 2011 Piffy da! Jeg har ikke sett at DU har ryddet opp?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #188 Del Skrevet 13. mars 2011 Hva skulle man gjort uten dere? Nå er jeg dødstrøtt, og er straks på vei i seng. I morgen starter en ny skoleuke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 14. mars 2011 #189 Del Skrevet 14. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 16. mars 2011 #190 Del Skrevet 16. mars 2011 *Rydder opp etter Piffy* Piffy da! Jeg har ikke sett at DU har ryddet opp?! Å F*** Sorry Wind! (du kler forresten nicket ditt, du er bare innom i forbifarten liksom men det er like greit, så så du ikke rotet jeg laget ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 16. mars 2011 #191 Del Skrevet 16. mars 2011 på Windy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. mars 2011 #192 Del Skrevet 18. mars 2011 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #193 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) I dag har jeg så mye jeg "må"/burde gjøre, at jeg blir helt matt. For det jeg har mest lyst til er å spille xbox og lese krimbok. Burde-liste: - Rydde: Stua, gangen, kjøkkenet, badet, soverommet (alle rom, mao.. ) - Støvsuge: samme - Skrive ferdig rapport 1, rette rapport 2. - Trene - Pante flasker - Tømme papirsøppel - Kaste glass og metall - Vaske tøy Vil-liste: - Lese i Hamilton-boken min - Spille spill 1, 2, 3 eller 4 (Det er et hardt liv med mye arbeid! ) - Sove Akk, akk, akk. Nå begynner gangen og stua å komme seg. Kjøkkenet tok jeg mye på i går, men det ligger en del poser under bordet ( ), og så har jeg minst tre ulike søppelposer som må kastes. Skal drøye det til i kveld, tror jeg, så jeg ikke risikerer å møte huseier og virke som den slasken. Hva har jeg gjort i dag? - Flyttet en greie fra stua til gangen (den var tung, og det ble to små riper i parketten.. ) - Flyttet en hylle fra gangen til stua etter å ha tømt ut alt på gulvet - Fylt hylla med skolebøker - Ryddet opp mesteparten av rotet på gulvet etter at jeg tømte hylla før den ble flyttet - Skrevet litt på ene rapporten min - sortert og kastet div. søppel/"rot" - flyttet alle klærne fra tørkestativet over på en stol, for deretter å legge sammen tørkestativet og sette det på plass (jeg er god på dette ) - Skrevet denne posten - hørt på musikk/sett langrenn/skiskyting ( Jeg skrev "skiskytting" først! ) Ser nå at jeg gjerne skulle hatt en del litt pene bokser o.l., så man kan pakke alt smårotet oppi der. Greit at det egentlig ikke blir så mye ryddigere, men det SER mye ryddigere ut. Nå slenger jeg alt sambo sitt rot opp i pappesker, og setter dem så diskret steder som mulig. Mye bedre å ha flettekurver e.l. med lokk som kan stå i hyller. Hmm. Vi må på ikea snart uansett. Okei, Ikea-liste! - stålamper - Kurver til smårot/papirer - Lyspærer - et par fine pynteputer? - løper/duk til bordet? - Skostativ - Krok(er) til å henge over døra Endret 4. mai 2011 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 19. mars 2011 #194 Del Skrevet 19. mars 2011 Lister! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 19. mars 2011 #195 Del Skrevet 19. mars 2011 Du minner meg om meg, før jeg fikk en ryddemaskinmann Men bra liste, altså! Vi har mange sånne små esker med lokk fra ikea, de er geniale! Har en i hylla på tv-bordet, med alle kontrollerne til wii/ps3 i, og bare det gjør jo at det ser mye ryddigere ut under der. Pluss 5-6 andre likense bokser i bokhylla. Hva har jeg gjort i dag? 1. Vært på jobb 2. Handlet 3. Gått opp trappa 4. Slått på pcn 5. Skrevet denne listen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 19. mars 2011 #196 Del Skrevet 19. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #197 Del Skrevet 19. mars 2011 En liste i ekte Gaby-stil det der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 19. mars 2011 #198 Del Skrevet 19. mars 2011 Da kan jeg glede dere med disse to tilføyelsene: 6. Drukket cola 7. Stappet i meg potetgull i stedet for mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #199 Del Skrevet 19. mars 2011 Me like. Nå har jeg ryddet på meg en hodepine (Ja, TENK! ), så da lager jeg meg litt pizza til middag. Lørdag kveld, så det er lov. La filteret til kjøkkenvifta i bløt nå. Det trengs når det begynner å drype ned gult fett når man steker ting på komfyren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 19. mars 2011 #200 Del Skrevet 19. mars 2011 Kanskje det kan vaskes i oppvaskmaskinen? Mange kan det. Lørdagspizza er lov!! Æææh, nå kom den dumme grandissangen inn på hjernen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå