Wind Skrevet 3. april 2011 Forfatter #241 Del Skrevet 3. april 2011 Bra jeg ikke gratulerte deg, da. Når er det du har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. april 2011 #242 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg liker ikke å si det av gjennkjennelsesparanoia grunner Holder for meg å si i april en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 3. april 2011 Forfatter #243 Del Skrevet 3. april 2011 Samme her. Send PM, da. Kanskje vi har samme dato? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. april 2011 #244 Del Skrevet 3. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 4. april 2011 Forfatter #245 Del Skrevet 4. april 2011 Åh, her sitter jeg og ser på Wenche Foss sin begravelse. Og jeg takler ikke begravelser, så her triller tårene, gitt.. RIP Wenche Foss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. april 2011 #246 Del Skrevet 4. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 4. april 2011 Forfatter #247 Del Skrevet 4. april 2011 Takk, piffy. Det går bra, altså. Jeg griner bare det er et klipp fra en begravelse i en film, liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 4. april 2011 #248 Del Skrevet 4. april 2011 Hei, Wind! Hvordan går det med treningssykkelen? Blir du fortsatt støl i ASSen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 4. april 2011 Forfatter #249 Del Skrevet 4. april 2011 Virker det som jeg har tid disse dagene til å sitte og trø på den der sykkelen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. april 2011 #250 Del Skrevet 4. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 5. april 2011 Forfatter #251 Del Skrevet 5. april 2011 Go'jentene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 5. april 2011 #252 Del Skrevet 5. april 2011 Vi liker å og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 11. april 2011 Forfatter #253 Del Skrevet 11. april 2011 Det skal så lite til før det blir "for mye" for meg. Jeg skjønner ikke helt hvorfor det må være sånn. - Rapportskriving - Div. forberedelser til i morgen - Svare på mail fra venninne - Sende mail ang. en sommerjobb - Sende mail ang. en annen sommerjobb (som jeg tydeligvis headhuntes til..) Det er alt. Likevel blir det for mye, så jeg ender opp med å grave meg ned i et lite hull, uten å få gjort noe som helst. Hvor er pauseknappen på livet? Håper dere har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 11. april 2011 #254 Del Skrevet 11. april 2011 Pauseknapp på livet ----> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 11. april 2011 Forfatter #255 Del Skrevet 11. april 2011 Tusen takk, Al! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 11. april 2011 #256 Del Skrevet 11. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 11. april 2011 Forfatter #257 Del Skrevet 11. april 2011 *trykke panisk på skjermen der gaven fra Al er* VIRKERIKKEVIRKERIKKEVIRKERIKKEEE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 11. april 2011 #258 Del Skrevet 11. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 11. april 2011 Forfatter #259 Del Skrevet 11. april 2011 Det er tanken som teller, regner jeg med.. Skal ikke være snurt på deg, Al. Trenger forresten råd. Dersom begge stedene tilbyr meg sommerjobb, hvilken skal jeg velge? Alternativ 1: - Jobbet der i fjor sommer (kan det meste, mao.) - Er her i byen, nært leiligheten - Sambo skal sannsynligvis tilbringe store deler av sommeren her i byen - Får kanskje jobbe i en måned først på sommeren, slik jeg ønsker Alternativ 2: - Nært hjemme - Så langt hjemmefra at jeg må bo hos tanten min/leie hybel for sommeren - Må nok arbeide hele sommeren - Ukjente folk og arbeidsoppgaver (har vært tre dager i praksis der, og aner ikke hva jeg evt. vil bli satt til) Alternativ 1 frister på en måte, ettersom jeg vet hva jeg går til, kjenner folkene der noen lunde (selv om miljøet er elendig), jeg kan bo i leiligheten, jobbe bare deler av sommeren, osv. På den andre siden frister det å bo relativt nært hjemme (men uten sambo, da..), og jeg tenker også at det kanskje er en fordel med flere ting på CV-en min? Så langt har jeg kun sommerjobben fra i fjor der. Hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 11. april 2011 #260 Del Skrevet 11. april 2011 Hm, begge har jo sine fordeler og ulemper. Hvis du ikke er redd for noe nytt, så tror jeg kanskje at jeg hadde prøvd alternativ 2, dvs om du har økonomi til det og orker være borte fra sambo. Jeg tror det er positivt med noe mer på cv-en, men det er jo absolutt positivt at du får jobbe for alternativ 1 igjen og det ser nok fremtidige arbeidsgivere også. Huff, det var kanskje ikke så mye til hjelp dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå