Gå til innhold

Merkelig blogger

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååh! det er han som har den fine sangen med "let her stay" jo! TAKK!!! :D

Skrevet

sier litt når man må reklame for sin egen blogg på den måten. burde kanskje gi hu jenta det var bilde av noen sminketips

Skrevet

Tommylife er jo bare en skuespiller da. Bjørnar Løberg heter han. Jobber egentlig i barne-TV

• Liker 3
Skrevet

Guttungen burde ta seg et norskkurs. Gadd ikke å lese så mye pga alle skrivefeilene.

• Liker 2
Skrevet

Hele bloggen er jo bare tull, og Tommy er en fiktiv karakter. Merkelig at folk ikke skjønner det. Jeg synes den er morsom, enda morsommere er det at folk irriterer seg over ham.

• Liker 2
Skrevet

Hele bloggen er jo bare tull, og Tommy er en fiktiv karakter. Merkelig at folk ikke skjønner det. Jeg synes den er morsom, enda morsommere er det at folk irriterer seg over ham.

Helt greit at det er fake. Mange blogger som er det.

Gadd ikke å irritere meg. Ingen hensikt da jeg ikke maktet å lese bloggen pga skrivefeilene. Blir bare sånn at man starter å lese. Leser 4 setninger. Gidder ikke mer pga språket. Ikke irritert, bare likegyldig. Innholdet er da overhode ikke vurdert.

Skrevet

Er det virkelig folk som synes at det der er morsomt? Jeg klarer ikke se humoren han tror han skaper.

Gjest Consensio
Skrevet

Humoren er at han gjør narr av alle andre fjortisblogger som omhandler sminke og dilldall.

Det er derfor han overdriver, skriver med masse skrivefeil osv

• Liker 3
Skrevet

Haaahaaaa nå følte jeg meg dum!! Har trodd denne bloggen var ekte jeg... :flau: :flau: :flau:

Skrevet (endret)

Var det ham som spang inn og forstyrret på "Det store korslaget"? Jeg så bare slutten av avstemningsresultatene.

Endret av Knitcat
Skrevet (endret)

Hahaha, lespisk! Jeg koser meg med den slags skrivefeil. Litt synd at han i virkeligheten sikkert kan skrive det rett.

Jeg syntes dette var ganske vittig, minner meg veldig om en sminkeblogger fra hjembyen min. Synes i grunn han har tatt en subkultur veldig på kornet her.

Endret av Airi
  • Liker 1
Gjest LittleLies
Skrevet

Humoren er at han gjør narr av alle andre fjortisblogger som omhandler sminke og dilldall.

Det er derfor han overdriver, skriver med masse skrivefeil osv

Fortsatt... Morsomere å lese hva ekte rosa-bloggere skriver, DET er humor!

Skrevet

Fortsatt... Morsomere å lese hva ekte rosa-bloggere skriver, DET er humor!

Nei, det er bare trist ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...