KaDust Skrevet 22. januar 2011 #1 Skrevet 22. januar 2011 Jeg har aldri hatt problemer med uren hud før, men i det siste har jeg fått en del. Skjønner ikke helt hvor dette kommer fra, og siden jeg ikke har hatt problemer med det før så vet jeg ikke helt hva som skal til for å få det bedre. Har jo prøvd det jeg har visst, men ingenting har funka. Så da lurte jeg på om noen her har tips?
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2011 #2 Skrevet 22. januar 2011 Hvor får du kviser, og hvordan ser de ut?
KaDust Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2011 Ansiktet, og ser da ut som vanlige små kviser
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2011 #4 Skrevet 22. januar 2011 Om det ikke er et spesielt stort problem, eller kvisene verker og er røde så kan det være så enkelt som noe en hudpleierutine kan fikse. Stikk innom en hudpleier å få noen anbefalinger! Det kan også være på grunn av melk og ost om du inntar det.
KaDust Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2011 Spiser eller drikker ikke noe mer ost og melk nå enn før. Så er jo rart, da. Og de er jo røde, har også andre merker på huden som er røde og som ikke er kviser. Og jeg har brukt ansiktsrens og slikt og, men blir ikke noe bedre.
SmallTalk Skrevet 23. januar 2011 #6 Skrevet 23. januar 2011 Hvilke ansiktsprodukter du bruker kan være av stor betydning. Noen produkter er kjent for å avle frem kviser.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå