Gå til innhold

P4 og RadioNorge!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor mange ganger om dagen skal de spille "Hodet over vannet" og "Black Velvet" ???

Greit at de spiller musikk fra 70, 80 og 90 tallet, men det må da være andre sanger å velge i?

Møkka-dritt-kanaler!!! Måtepå til lite oppfinnsomt.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Consensio
Skrevet

Det er derfor det finnes andre kanaler også.

Hører på Radio Norge en gang i blant, enkelte programmer bare. Ellers hører jeg veldig mye på p3. Syns det er litt mer variert musikk der.

Skrevet

Det er derfor det finnes andre kanaler også.

Hører på Radio Norge en gang i blant, enkelte programmer bare. Ellers hører jeg veldig mye på p3. Syns det er litt mer variert musikk der.

Ja, er valget mitt hører jeg på P1 eller helst P3, men avogtil er det andre som styrer kanalene- feks på jobb. Jeg blir gal til tider!

Gjest Consensio
Skrevet

Hvilke type jobber er det som styrer hvilke kanaler man skal høre på?

Er det butikk så kan man jo komme med forslag om andre kanaler, evnt CD.

Er det kontor, så kan man jo bare høre på iPod eller noe

Skrevet

Hvilke type jobber er det som styrer hvilke kanaler man skal høre på?

Kanskje på et kontor hvor de fleste vil høre på RadioNorge/P4, og man ikke gidder starte krangel for alt mulig kanskje....og i tillegg ikke vil være så sær at man setter seg med iPoden, da det kan være greit å kommunisere med de andre?

Gjest Consensio
Skrevet

Ja, men da kan man jo heller ikke irritere seg over det om man ikke sier ifra eller gjør noe annet for å slippe det.

• Liker 1
Skrevet

Ja, men da kan man jo heller ikke irritere seg over det om man ikke sier ifra eller gjør noe annet for å slippe det.

Jo, man kan godt irritere seg over radiokanalen uten å si fra om det til kollegaene. Det går veldig greit

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...