Gjest Airi Skrevet 22. januar 2011 #1 Skrevet 22. januar 2011 Jeg har rota bort pakningsvedlegget til p-staven min (implanon), og lurer på om noen her vet om johannesurt kan brukes når man har satt inn p-stav? Jeg vet at jeg ikke kunne bruke det på det forrige prevensjonsmiddelet mitt, og regner med at det samme gjelder nå, men vil gjerne ha en bekreftelse. Takk
Gjest Naenia Skrevet 22. januar 2011 #2 Skrevet 22. januar 2011 Det jeg har hørt, så forminsker det virkningsstoffene ganske kraftig, det ble vi i hvert fall forklart på et medisinkurs for en stund siden.
Ella_Grey Skrevet 22. januar 2011 #3 Skrevet 22. januar 2011 Johannesurt kan øke nedbrytningshastigheten og dermed minke effektiviteten til p-staven. Bruker du johannesurt anbefales det tilleggsprevensjon i inntil 4 uker etter at du har sluttet med urten. Så det samme gjelder nå, som før
Gjest Airi Skrevet 22. januar 2011 #4 Skrevet 22. januar 2011 Ok, best å styre unna da Kjipt egentlig, da jeg ville bruke den mot de syke humørsvingningene mine - som skyldes p-staven. Jaja. Den som leter vil finne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå