lille katt Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 Hvor får man tak i gummilister eller lignende til å sette på veggen i garasjen, slik at barna ikke dunker bildørene rett i muren? Jeg klarer ikke å komme opp med noen gode søkeord. Har bare funnet noen på nytt&nyttig.no .
feuerstein Skrevet 22. januar 2011 #2 Skrevet 22. januar 2011 Kutt en gammel hageslange/annen slange i biter av passende lengde? Evt. oppbrukte reimer fra f.eks. et bilverksted?
aluminium Skrevet 22. januar 2011 #3 Skrevet 22. januar 2011 En myk hageslage er faktisk ikke så dumt nei. Bare fest på en eller annen måte langs veggen på garasjen i passe høyde.
Gjest Audiot Skrevet 22. januar 2011 #5 Skrevet 22. januar 2011 Eller, la unga gå inn/ut av bilen uttafor garasjen... Koster deg ingenting.
lille katt Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2011 Eller, la unga gå inn/ut av bilen uttafor garasjen... Koster deg ingenting. Godt poeng - det er det vi gjør nå.
aluminium Skrevet 23. januar 2011 #7 Skrevet 23. januar 2011 Har man trang garasje er det faktisk ganske lett for å komme borti veggene selv. Spørs om jeg ikke må til å montere slikt til våren selv...
lille katt Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 23. januar 2011 Godt poeng - det er det vi gjør nå. Kom i en situasjon i dag hvor det kunne ha vært praktisk å parkere bilen før barna ble tatt ut - når man kommer hjem sent, barna halvsover eller hyler i bilen (de er små), og man nærmest må ta dem rett inn i senga/badekaret. Ikke alltid så greit å gå ut igjen for å sette bilen i garasjen, ikke alltid mulig å bare sette ungene (i snøen) utenfor bilen mens jeg rygger inn... Vi får nok montere noe .
-Susanne- Skrevet 24. januar 2011 #9 Skrevet 24. januar 2011 Rørpolstring? Koster fra 16,90 på Biltema God ide, lett og montere også. Uploaded with ImageShack.us
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå