Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 For meg troner Idun ketchup på den beste tronen!! Ingen over, og ingen ved siden! Det er noe jeg bare må ha når jeg spiser pølser i brød, har pølser med potetmos, og hamburgere. I forhold til Heniz er Idun lettere å helle ut uten å grise. Fargen er finere på Idun enn Heinz. Smaken er selvsagt også best på Idun enn andre typer ketchup. Hva mener du?
Dark Star Skrevet 21. januar 2011 #2 Skrevet 21. januar 2011 Hjemmelaget ketchup er aller best. Jeg bruker en oppskrift noe liknende som dette : http://kjoekkentjeneste.blogspot.com/2010/11/hjemmelaget-ketchup.html men bruker ikke hvitløk i. 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2011 #4 Skrevet 21. januar 2011 Liker vel egentlig Heinz best, men kjøper ofte Idun fordi samboern liker den. Bruker ketsjup på pølser, hamburger, pommes frites og av og til speilegg, eller når jeg lager makaroni uten noe annet tilbehør ("middag" rundt eksamenstid). Skal jammen prøve en hjemmelagd - men hvordan er holdbarheten på den?
Dark Star Skrevet 21. januar 2011 #5 Skrevet 21. januar 2011 (endret) Skal jammen prøve en hjemmelagd - men hvordan er holdbarheten på den? Noen uker i alle fall. 3-4 kanskje. Når jeg lager deler jeg ut til venner og familie slik at posjonen jeg selv beholder holder til 24 ukers bruk. Endret 21. januar 2011 av Dark Star 1
LilleBille Skrevet 21. januar 2011 #6 Skrevet 21. januar 2011 Etter at den gamle Bjellands forsvant er Heinz opplagt det beste alternativet. Selv om Oliviers & Co sin tomatsaus/ketsjup også er veldig god - men litt mer spesiell si smaken.
Gjest Consensio Skrevet 21. januar 2011 #8 Skrevet 21. januar 2011 Den beste er hjemmelaget, slippe mye av e-stoffene. Ellers hender det jeg kjøper en liten flaske av heinz. Den er det litt sting i, det liker jeg. Men den går som regel i søpla over halvfull, da vi spiser ketchup så ytterst sjeldent.
FantasDick Skrevet 21. januar 2011 #9 Skrevet 21. januar 2011 Jeg bruker så lite ketchup og kjenner lite forskjell i smak, så det er hipp som happ hva som ev. står i kjøleskapet vårt. Tror samboeren handler Idun for det meste. Jeg spiser sikkert én t-skje ketchup i året, så bryr meg ikke!
madison rose Skrevet 21. januar 2011 #13 Skrevet 21. januar 2011 Heinz all the way. aller mest fordi samboeren min ikke takler Idun. jeg liker Idun på pølser, ellers bruker jeg Heinz.
Gjest Applestore Skrevet 21. januar 2011 #14 Skrevet 21. januar 2011 IDUN! Men first price funker den også, heinz spyr jeg av
Gjest Normalfordeling Skrevet 22. januar 2011 #15 Skrevet 22. januar 2011 Bergbys Ketchuper den aller beste. Brukte Idun før, men dette er noe helt annet. Du får den bl.a. på Meny.
Gjest Lille-pus Skrevet 22. januar 2011 #16 Skrevet 22. januar 2011 Heinz Mexican ..... men det er lenge siden jeg har sett den... Noen som vet om den er tatt av markedet ? :klø: Som erstatning går det i "Heinz med mindre sukker og salt".
Trillrund Skrevet 22. januar 2011 #18 Skrevet 22. januar 2011 (endret) Bruker lite ketchup, men det MÅ være HEINZ når det først skal være. Sambo har ingen uttalelsesrett, siden det er jeg som handler. Vil han ha Idun, får han kjøpe den selv... Endret 22. januar 2011 av Trillrund
SmallTalk Skrevet 23. januar 2011 #19 Skrevet 23. januar 2011 Bergby! Med Heinz på andreplass. Er ikke noen ketchupfantast, og spiser det kun på pølser i brød, og da skal ketchupen være god.
Brunhilde Skrevet 23. januar 2011 #20 Skrevet 23. januar 2011 Jeg foretrekker Heinz og da blåser jeg i hvilken plass den får i test, det er jeg som skal spise den og da er det min mening som betyr noe!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå