Gå til innhold

Det mangler fisk i akvariumet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har både katt og fisker. men nå har jeg lagt merke til at det mangler to av 5 fisker i det. Og de kan jo ikke bare ha gått ut heller og ikke kan de ha gjemt seg. Sitter nå å lurer på om katten kan ha vært på fisketur. Men kan ikke helt skjønne at det skulle være mulig heller. Akvariumet står ganske så høyt oppe og på et sted jeg er ganske sikker på at katten ikke skulle komme til. Jeg har jo heller aldri sett at katten har vist noen intresse for fiskene før og har hatt dem i ett år snart, så hvorfor nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har både katt og fisker. men nå har jeg lagt merke til at det mangler to av 5 fisker i det. Og de kan jo ikke bare ha gått ut heller og ikke kan de ha gjemt seg. Sitter nå å lurer på om katten kan ha vært på fisketur. Men kan ikke helt skjønne at det skulle være mulig heller. Akvariumet står ganske så høyt oppe og på et sted jeg er ganske sikker på at katten ikke skulle komme til. Jeg har jo heller aldri sett at katten har vist noen intresse for fiskene før og har hatt dem i ett år snart, så hvorfor nå?

Det finnes faktisk fisker som kan hoppe ut av akvariet. Hvis du er sikker på at de ikke har hoppet ut, så kan de også ha gjemt seg under akvarieskipsvraket hvis det er nok plass der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe på det. La merke til det i går kveld og har sittet her i hele dag og sett, men ser kun de tre andre fiskene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Calexica

Katter kommer til på de mest utrolige steder. Fisker kan også komme seg inn i pumpen til filteret, og de kan spise hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes satellitter med nøytronstråling som kan treffe så nøyaktig at de kan nøytralisere fisken din fra verdensrommet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...