Gjest Jentehumor Skrevet 22. januar 2011 #21 Skrevet 22. januar 2011 (endret) Å aldri ha hatt kjæreste betyr jo ikke nødvendigvis at man er jomfu... Man kan jo ha hatt masse sex, men uten at det var i kjæresteforhold. Jeg er i selv i slutten av 30-årene og har vel egentlig heller hatt kjæreste. Har ikke funnet den rette og ei heller følt meg klar for noe forhold. Men har da hatt sex med masse flotte jenter/damer i 20 år. Du missforstår, jeg vet godt at ikke alle er jomfru selv om de ikke har hatt kjæreste. Har til og med svart til noen andre. Men orker ikke å måtte nevne alt. Om jeg sier en ting betyr ikke det at det gjeller alle! Endret 22. januar 2011 av Jentehumor
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 22. januar 2011 #22 Skrevet 22. januar 2011 Er mange jeg vet om som er i samme situasjon altså! Dessuten så må du ikke sammenligne deg med andre, selv om jeg skjønner man kan føle litt press når nesten alle har funnet seg noen. Jeg har en venninne som er 30 år og jomfru, hun har aldri tatt i en mann i hele sitt liv. Hun er bare for sjenert. Andre venninner har bare ikke møtt noen. Og alle jentene er flotte og hyggelige jenter. Du får bare begynne å date og se hva som skjer Nettdating kanskje?
Lexington Skrevet 22. januar 2011 #23 Skrevet 22. januar 2011 Jeg er 22 år og har heller aldri hatt kjæreste. I allefall ikke sånn offisielt Jeg kjenner jenter på min alder som allerede har hatt tre og fire kjærester, vet ikke om dette nødvendigvis er positivt. Jeg ser på det som ganske "alvorlig" å kalle seg kjærester når man er oppi 20-årene. Jeg kunne sikkert hatt kjæreste nå hvis det var så "om å gjøre", men jeg har til gode å møte en jeg trives så godt med at jeg vil bli sammen med ham og fortelle det til "verden". Den dagen det skjer så vil jeg være såpass sikker på at det er et forhold som vil vare, vil helst slippe å introdusere så veldig mange for mor&far og resten av familien Og det skal sies at når jeg ser på de jeg kjenner som har kjærester så er det ikke nødvendigvis et "kvalitetstegn"...
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #24 Skrevet 23. januar 2011 Jeg er 21 og skal neppe ha meg kjæreste med alt dét innebærer. Sannsynligvis (les: utskillelsen av "kjærlighetskjemikalier" i hjernen stanser) vil forholdet feile etter kortere eller lengre tid, kanskje er barn blitt den uheldige konsekvensen. Jeg foretrekker å bruke alle pengene på meg selv, all den tid livet er meningsløst i alle henseende.
Steinar40 Skrevet 23. januar 2011 #25 Skrevet 23. januar 2011 Jeg er 21 og skal neppe ha meg kjæreste med alt dét innebærer. Sannsynligvis (les: utskillelsen av "kjærlighetskjemikalier" i hjernen stanser) vil forholdet feile etter kortere eller lengre tid, kanskje er barn blitt den uheldige konsekvensen. Jeg foretrekker å bruke alle pengene på meg selv, all den tid livet er meningsløst i alle henseende. Ja, hvis du baserer et forhold bare på utskillelsen av "kjærlighetskjemikalier" i hjernen, så har du helt rett i at ethvert parforhold kommer til å gå til helvete før eller senere. Dette er kvinners akilleshæl.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #26 Skrevet 23. januar 2011 Heh, for du tror kvinner er så pragmatiske? Lur du, Steinar. Og kjærlighet er kun en viss type hjernaktivitet.
Steinar40 Skrevet 23. januar 2011 #27 Skrevet 23. januar 2011 (endret) Heh, for du tror kvinner er så pragmatiske? Lur du, Steinar. Og kjærlighet er kun en viss type hjernaktivitet. Det finnes ingen som helst tvil om at de fleste kvinner er mye mer avhengige av følelsene enn det de fleste menn er. Dermed er kvinner flest ikke-pragmatiske. Endret 23. januar 2011 av Steinar40
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #28 Skrevet 23. januar 2011 Akkurat, likevel antar du at det ovenfor er skrevet av en kvinne.
geene Skrevet 23. januar 2011 #29 Skrevet 23. januar 2011 Hva så? ¨ Jeg er 22 og har heller aldri hatt kjæreste, skammer meg ikke over det, men dater og har det gøy, inntil jeg finner en mann som er verdt å satse på!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå