AnonymBruker Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 Jeg er en jente på 25 år og har aldri hatt kjæreste og alt det som hører med, er ikke noe fann av "engangsgreier" og er derfor redd for å skremme bort gutter når dette må komme for en dag, de jeg dater spør jo om jeg har vært singel lenge osv? Hva tenker du om jenter som aldri har hatt kjæreste? Er det flere her som er i samme situasjon som meg, eller er jeg helt unormal? Takk for alle savr:)
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2011 #2 Skrevet 21. januar 2011 Jeg er 22. g i samme situasjon. Jeg ser på meg selv som helt normal, men har litt sperrer når det kommer til gutter og forhild, og er som deg, helle rikke ute etter noe engangsgreie.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2011 #3 Skrevet 21. januar 2011 Jeg er 22. g i samme situasjon. Jeg ser på meg selv som helt normal, men har litt sperrer når det kommer til gutter og forhild, og er som deg, helle rikke ute etter noe engangsgreie. Mente ikke den g, er jente Og mente heller ikke at situasjonene er så normal, men mer det at jeg som person er normal.
Gjest Katten. Skrevet 21. januar 2011 #4 Skrevet 21. januar 2011 Jeg anser ikke det som noe spesielt negativt, men jeg liker ikke å være den første kjæresten til noen. Det er kjekt med noen som har mer erfaring på området, slik at man vet litt mer om seg selv og hva som skjer i et forhold. Men herregud, liker jeg jenta, har jeg jo ingen problemer med å ta "kjæreste-jomfrudommen" :D
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2011 #5 Skrevet 21. januar 2011 Gutt 20 her, er i samme situasjon og er redd at viss jeg på en eller annen måte faktisk skulle fått en kjæreste så hadde jeg screwa det til på kort tid uansett :/ Men men, den tid, den sorg
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2011 #6 Skrevet 21. januar 2011 Jente 24 i samme situasjon De fleste blir sjokkert når jeg sier at jeg aldri har hatt kjæreste (ikke at jeg liker å fortelle til alle og enhver). Så det virker som de fleste over 20 år har hatt hvertfall 1 forhold. Håper at 2011 er året jeg møter min første kjæreste
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2011 #7 Skrevet 21. januar 2011 Jeg fikk meg min første kjæreste da jeg var 25, og han var heller ikke spesielt erfaren med kjæresterier, så vi klønet, kamlesvelget og jobbet oss sammen alle oppstartsvanskene og er fremdeles sammen 5 år senere. Men nå snakket vi aldri om tidligere erfaring heller. Var ikke så interessant, egentlig.
Ziegel Skrevet 21. januar 2011 #8 Skrevet 21. januar 2011 Du har aldri hatt en kjæreste. So what? Hvorfor skulle det ha noe å si? Er egentlig veldig "care" om jeg får bruke det utrykket Ikke noe negativt om det i det heletatt. 1
tåke Skrevet 21. januar 2011 #10 Skrevet 21. januar 2011 snakker vi en date hær? aaalright hva snakker du om a? ts: jeg synes ikke det er rart, nei
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2011 #11 Skrevet 21. januar 2011 Du er ikke alene i alle fall. Gutt på 24 år her i samme situasjon.
Gjest Jentehumor Skrevet 21. januar 2011 #12 Skrevet 21. januar 2011 du dater nå, det er jo bra! Det jeg ville vært var å være ærlig. Noen liker å være den første, for da blir man litt mer spesiell på en måte Men finnes også folk som ikke er så keen på "ferskinger", så man kan begrense ærligheten ved å heller si at du har vert singel en god stund i din voksne alder Hadde jeg vert gutt, hadde jeg sett på det som muligheten for å skaffe meg en jomfru, en som vil bruke sin første kjærlighet på meg. Mener det godt.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2011 #13 Skrevet 21. januar 2011 du dater nå, det er jo bra! Det jeg ville vært var å være ærlig. Noen liker å være den første, for da blir man litt mer spesiell på en måte Men finnes også folk som ikke er så keen på "ferskinger", så man kan begrense ærligheten ved å heller si at du har vert singel en god stund i din voksne alder Hadde jeg vert gutt, hadde jeg sett på det som muligheten for å skaffe meg en jomfru, en som vil bruke sin første kjærlighet på meg. Mener det godt. Så fint svar, tusen takk!
Ziegel Skrevet 22. januar 2011 #14 Skrevet 22. januar 2011 "muligheten for å skaffe meg en jomfru, en som vil bruke sin første kjærlighet på meg." Ja det var en veldig fin måte å se på det, og veldig sannt. Er jo egentlig et kjempekomplement
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2011 #15 Skrevet 22. januar 2011 Hadde jeg vert gutt, hadde jeg sett på det som muligheten for å skaffe meg en jomfru, en som vil bruke sin første kjærlighet på meg. Mener det godt. Nå er man vel ikke nødvendigvis jomfru om man ikke har hatt kjæreste?
Gjest Jentehumor Skrevet 22. januar 2011 #16 Skrevet 22. januar 2011 Nå er man vel ikke nødvendigvis jomfru om man ikke har hatt kjæreste? Nei det er sant, men det er da mange som er det også.
Anglofil Skrevet 22. januar 2011 #17 Skrevet 22. januar 2011 Jeg tenker at det er flott du står for den du er. Jeg var selv 21 (nesten 22) får jeg fikk kjæreste. Mvh Yvonne
chui Skrevet 22. januar 2011 #18 Skrevet 22. januar 2011 Flere av mine nærmeste venninner har aldri hatt kjæreste. De er vakre jenter alle sammen! 22 og 23 år gamle.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2011 #19 Skrevet 22. januar 2011 Hadde jeg vert gutt, hadde jeg sett på det som muligheten for å skaffe meg en jomfru, en som vil bruke sin første kjærlighet på meg. Mener det godt. Å aldri ha hatt kjæreste betyr jo ikke nødvendigvis at man er jomfu... Man kan jo ha hatt masse sex, men uten at det var i kjæresteforhold. Jeg er i selv i slutten av 30-årene og har vel egentlig heller hatt kjæreste. Har ikke funnet den rette og ei heller følt meg klar for noe forhold. Men har da hatt sex med masse flotte jenter/damer i 20 år.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2011 #20 Skrevet 22. januar 2011 Jeg er en jente på 25 år og har aldri hatt kjæreste og alt det som hører med, er ikke noe fann av "engangsgreier" Nei man trenger ikke være jomfru selv om man ikke har hatt kjæreste, men jeg tolker dette som at hun er jomfru?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå