Gå til innhold

Hvor lenge er du på KG?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge, er du i snitt på Kvinneguiden hver dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, har vært medlem her i rundt 2 mnd. I begynnelsen ble jeg litt avhengig, og siden jeg er så flink til å sitte våken rundt nattestid ble det mange timer inn i natten. Jeg er veldig opptatt på dagtid, så jeg er her kun på kveld/natt, men kan bli mange timene dersom jeg først setter i gang :)

Skrevet

Har vært på kvinneguiden siden i sommer en gang. (juni tror jeg).

Som hun over meg skriver, så er jeg også innom mest om kveldene... Da kan jeg gjerne sitte her i 2-3 timer ;)

Gjest Violently Happy
Skrevet

Jeg er her av og til litt for mye. :sjenert: Burde heller ikke være så avhengig. Men så er det det da at hvis jeg har skrevet noe så vil jeg gjerne se om noen svarer etter meg og hva de skriver og da blir jeg gjerne sittende 2-5 timer...

Skrevet

En time eller to.

Blar gjennom nye innlegg siden sist jeg sjekket inn, så svarer der jeg mener jeg har noe å legge til.

Gjest Raindrops
Skrevet

Alt for lenge, jeg har egentlig ikke lyst til å tenke etter :sjenert:

Men aktiviteten min går veldig opp og ned. Akkurat nå som jeg er arbeidsledig, blakk og bor i ingenmannsland har jeg alt for lite å holde på med. Så da blir det mye KG. Håper det endrer seg innen et par mnd:p

Skrevet

Kanskje et par timer?

Skrevet

Alt for lenge, tror jeg. Sjekker innom både titt og ofte, så det må jo virke som jeg ikke gjør annet :sjenert:

Skrevet (endret)

Alt for lenge . Jeg har blitt helt avhengig av kg:)

Endret av CafeLatte
Skrevet

Veldig av og på -men bruker nok max to timer, og det er egentlig sjelden det også nå. Det blir mer fem minutter her og fem minutter der for min del.

Jeg logger ikke inn hver dag heller -og kan fort ikke har vært her på noe uker eller mer innimellom.

Skrevet

Fra 0 til 2 t pr dag! Det er ikke alltid jeg oker å engasjere meg , men av og til blir jeg revet med!

Skrevet

Vanligvis er jeg innom etter skole, lekser og middag, og blir sittende en liten stund. Men nå som jeg bare går hjemme og venter, så er jeg her mer eller mindre hele dagen, med pauser da jeg sover, spiser, dusjer osv.. :gjeiper:

• 2 måneder senere...
Skrevet

mellom 08.00-16.00 i forbindelse med dødtid på jobb.

Ringer ikke telefonen her er det ikke noe å gjøre stort sett.

Det går i bølgedaler, alt ettersom hvor mye det er å gjøre.

Noen uker har jeg 200 telefonsamtaler i løpet av dagen,

og logger meg ikke på vg en gang, hakke tid.

Man blir lett lei alle andre nettsider, for jeg kan ikke sette meg for mye inn i noe, det tillater jeg meg ikke.

Ordleker er jo stas da det går raskt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...