Gå til innhold

Skal dere ha hansker?


Augustbrud02

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som skal ha hansker på dere på selve dagen? Dette kan jo være veldig flott, men jeg er usikker på om det er noen vits i liksom. Vet ikke om jeg ville føle meg helt "vel" med hansker heller.

Hva gjør dere med dette?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Perser*

jeg tenkte først at jeg skulle gjøre det! men etter jeg kjøpte hansker og prøvde dem med kjolen, så var det ikke så fint!

men det er mange kjoler som blir enda flottere med hansker på icon_wink.gif

du får prøve deg litt fram og se icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt til å ha hansker, men etter jeg fikk kjolen så syns ikke jeg det passer heller.. Så nei jeg skal ikke ha hansker icon_biggrin.gif Kan du ikke bare prøve kjolen med hansker og se om du syns det blir bra?

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjøpt hansker,og skal også bruke dem.første gang jeg prøvde dem synes jeg at de var altfor lange(5 cm over armbuen)+ at når jeg bøyde armen så ble hanskene så skrukkete og det synes jeg ikke ble noe pent.dessuten så virket jeg veldig "påkledd".derfor har jeg sydd ned hanskene til like under armbuen og da ble det mye finere. icon_biggrin.gificon_biggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke ha hansker. Grunnen til det er at kjolen min ikke kommer til å bli noe fin med hansker. Så jeg tror du må se det ann på kjolen. Noen kjoler passer med hansker til andre ikke. Prøv med hansker til og se om du liker det. Lykke til icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg ville egentlig ikke ha hansker, men da jeg prøvde, falt jeg helt for dem, og to venninner som var med meg,syntes også kjolen ble enda finere med hansker. KJolen min hadde bare stropper, og da ble det pent med hansker. Kan imidlertid tenke meg at det ikke er så fint dersom du har litt armer på kjolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har har kjøpt meg de lengste hanskene til den store dagen, men jeg har enda ikke prøvd dem til kjolen. Kommer til å bli spennede icon_smile.gif Jeg syntes slike hansker er hel-rå, så jeg kommer nok til å gå med dem ja. Men jeg tar de av meg til middagen, har de bare på i kirken, fotografen og mottagelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei, jeg skal ikke ha hansker. Jeg vill følt at de var i veien og ser for meg at det kan bli stress å ta dem av og på. Dessuten har jeg så fine negler, og de vil jeg jo vise frem:-)

Bare et spørsmål: hvagjør dere med gifteringen når dere har hansker? Tar den på under?

Jeg vil jo også vise gifteringen.

J.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville egentlig ikke. Men så prøvde jeg kjolen min med lange hansker i samme farge, og det ble så flott!

Jeg har dem på i kirken, "lurer" dem av før vi tar på ringene, og på igjen før vi skal ut. Når middagen begynner har hanskene gjort jobben sin!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...