Gå til innhold

Uvanlig å tenne på slanke og tynne gutter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det uvanlig å like litt spinkle gutter? Gutter foretrekker tynne jenter, men hva med dere jenter? Er kraftige, muskuløse og høye menn idealet? Er det ekkelt hvis han er like slank/tynn som deg (eller enda litt tynnere)? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei.

Eg synst tynne gutar er dritdeilig! Mykje meir attraktivt enn bole-gutar og kraftige/muskuløse menn.

Han kan gjerne være tynnare enn meg óg, så lenge det ikkje blir slik at han berre er skinn og bein.

Endret av Raina
Gjest Consensio
Skrevet

Ja fysj, det er ingen som tenner på tynne gutter. Du er veldig unormal.

:ironi:

Alle gutter foretrekker ikke på spinkle jenter heller, bare sånn at du vet det.

Skrevet

I så fall er jeg uvanlig :) Men det bryr jeg meg ikke noe om, elsker tynne gutter!

Skrevet

Tror jeg liker gutter med litt ekstra (ikke valker og rundt fjes) bedre en de helt tynne.

Skrevet

Det er ikke uvanlig, nei. Men alle liker jo forskjellige ting. Selv foretrekker jeg verken spinkle gutter eller veldig muskuløse.

Skrevet

Jeg ser ut til å tiltrekkes av alt fra mager/undervektig (180 cm og ca 60 kg) til svær (2 meter og rundt 120-130 kg+) og gradene mellom. Ulike fordeler og ulemper med hele skalaen.

Gjest Applestore
Skrevet

Begge mine siste kjærester har vært/er tynne. Men det er vel ikke akkurat det jeg går etter når jeg ser meg ut noen, har bare vært tilfeldig :P

Skrevet

Jeg har også tent på begge sider av skalaen, men nå tenner jeg på selve mannen som en helhet.

Han jeg holder på med nå er kraftig og muskuløs, og nå er det det deiligste i verden.

Skrevet

Jeg tenner så definitivt på slanke/smale menn. Menn med noen kilo ekstra (selv om det ikke er spesielt mange), og selv om det for eksempel bare dreier seg om en "kosemage" tenner meg ikke overhodet. Så sånn er det. Masse muskler er forresten også turnoff for meg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også tent på begge sider av skalaen, men nå tenner jeg på selve mannen som en helhet.

Jeg er AB rett over, og jeg tenner da selvfølgelig også på selve mannen som en helhet! Men nå har det nå en gang sånn at menn som har litt mange kilo ikke er i stand til å tenne meg som en helhet. Tynne, idiotiske menn er det selvfølgelig likedan med.

Skrevet

Absolutt ikke uvanlig. Gjorde det selv da jeg var yngre. Nå som jeg er eldre (er kun 20 :fnise:) så tenner jeg mer på menn i normal-størrelse eller litt muskuløse menn. Er vel litt fordi jeg lengter etter mer trygghets-følelse i klemmene fra menn, enn hva en spinkel gutt kan gi.

Skrevet

Jag har alltid tänt på killar av det tunnare slaget och jag tror absolut inte att det är ovanligt! :)

Skrevet

Selv er jeg tynn (og meget fornøyd med min fasong), ingen planer om å supertrene for å bli bøff med det første. Da hele meg og kleestilen min er bygget rundt min høyde/vekt.

Men ja, artig å lese en slik tråd da :P

Gjest jeansgutt21
Skrevet

Jeg er en supertynn gutt, og er igrunn fornøyd med det jeg:) Kunne nok selvsagt ønsket etpar kg ekstra, men får bare beskjed fra kjæresten, at jeg er fin som jeg er:) Har klesstil med trange jeans og tettsittende skjorter, som passer min look:)

• Liker 1
Skrevet

Liker tynne gutter jeg også, men ikke sånn at de blir anorektiske, da :fnise: Jeg elsker håndleddene til tynne gutter, når kulen på håndleddet synes litt godt :sjenert:

Gjest Sommertid
Skrevet

Jeg liker alt fra tynne til de med litt mere på kroppen. Jeg legger merke til hele mannen og ikke bare utseendet når jeg blir intressert i noen. Etter å ha lest en del på kg føler jeg meg nesten unormal som kan bli sammen med tykke og tynne gutter. Trist at så mange er så utrolig utseende fokuserte.

Skrevet

Jeg blir oftest tiltrukket av tynne gutter, spesielt om de er litt geeky i tillegg... *sukk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...