Gå til innhold

Hater hvordan jeg ser ut

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, som overskriften sier. Jeg har lenge mislikt hvordan jeg ser ut og jeg unngår som oftest speil. Og det verste jeg vet er å bli tatt bilde av, eller kanskje enda verre - se hvordan resultatet blir. Var noen som tok bilder av meg i går og etter jeg fikk se de har jeg vært så deppa. Jeg ble helt sjokkert og lei meg og kan ikke skjønne at det virkelig er meg - og at det er sånn jeg ser ut. Jeg så sa rar og merkelig ut, og enda verre enn når jeg ser meg selv i speil. Jeg ser jo ikke lik ut i det hele tatt? Og jeg blir så flau over at det er dette tidligere gutter jeg har holdt på med, har sett. Jeg tenker over hvorfor de i det hele tatt har vært interessert i meg.

Er utrolig slitsomt å ha dette i hodet mitt dag ut og dag inn. Har vært slik i flere år. Og jeg lurer på om det bare er jeg som har gjort det sånn oppi hodet mitt selv, eller om jeg faktisk er et mindre pent menneske.

Noen som har noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har dessverre ingen gode råd. Er slik selv, og har vært det så lenge jeg kan huske. Hater også å bli tatt bilde av, og får jeg en bunke med bilder i hånda blir det stort sett å bla febrilsk til bildene av meg selv - bare for å gremmes.

Jeg får høre at jeg er pen, men jeg kan ikke forstå det selv. Jeg deler meg opp i fillebiter og klarer ikke se på meg selv som en helhet.

Slitsomt, men jeg prøver som sagt å gjøre noe med det. Tvinge meg til å se på meg selv. Ikke bare fokusere på tynt hår, kort hals, for små ører, for bredt ansikt osv. Det er antakeligvis ikke dét folk legger merke til når de ser meg (forhåpentligvis er det min fantastiske personlighet ;) ).

Skrevet

hvis du vet at du ser penere ut i speil enn på bilder, er du bare ikke fotogen? i tillegg har du jo tydeligvis holdt på med en gutt eller to, det finnes de som nesten ikke kan det engang. høres bare ut som du har forferdelig sevbilde, men egentlig ser helt naturlig pen ut.

det finnes mye du kan gjøre! tren for å fjerne fett, og smink deg for å gjøre deg vakrere i ansiktet. mye er gjort da :)

ellers synes jeg du burde skaffe deg en coach eller noe slikt, som kan hjelpe deg til bedre selvfølelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...