Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg ønsker å ta perlane eller restylane el. i den øverste leppen min siden denne er veldig smal og blir nesten borte når jeg smiler. Vil ikke ha store Barbie-lepper, men en diskret forstørrelse.

Noen som har erfaring fra klinikker eller salonger i Oslo så vil jeg gjerne høre! Good and bad! Vil gjerne høre hvilken filler som ble brukt også! Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? Må da være mange som gjør dette? :)

Skrevet

Gå inn på Q-med sine hjemmesider. Disse driver med Restylane. Jeg personlig synes Juvederm er en bedre filler.

(Kanskje fordi jeg driver med det selv ;) )

Fler av mine kunder har gått fra Restylane til Juvederm, den varer lengre.

Jeg holder desverre ikke til i Oslo :gjeiper:

Skrevet

Gå inn på Q-med sine hjemmesider. Disse driver med Restylane. Jeg personlig synes Juvederm er en bedre filler.

(Kanskje fordi jeg driver med det selv ;) )

Fler av mine kunder har gått fra Restylane til Juvederm, den varer lengre.

Jeg holder desverre ikke til i Oslo :gjeiper:

Nobel Clinic bruker Juvederm, og holder til på Ryen i oslo. Ellers er colosseumklinikken kjempedyktige på restylane.

Skrevet

Jeg har tatt juvederm på Nobel Clinic! Men de hadde satt meg opp på en time hvor han som drev med dette ikke var der (hadde blitt noe surr) så en annen måtte gjøre det. Var ikke helt fornøyd med resultatet da det ble ganske klumpete og så litt rart ut når jeg smilte. Men kunne tenkte meg å gjøre det igjen likevel og lurer derfor på det samme.. Mulig han som egentlig skulle utføre det hadde gjort en bedre jobb, men vet ikke om jeg vil tilbake dit..

Skrevet

Jeg har tatt juvederm på Nobel Clinic! Men de hadde satt meg opp på en time hvor han som drev med dette ikke var der (hadde blitt noe surr) så en annen måtte gjøre det. Var ikke helt fornøyd med resultatet da det ble ganske klumpete og så litt rart ut når jeg smilte. Men kunne tenkte meg å gjøre det igjen likevel og lurer derfor på det samme.. Mulig han som egentlig skulle utføre det hadde gjort en bedre jobb, men vet ikke om jeg vil tilbake dit..

Pluss at jeg ikk kunne få bedøvelse først, det var nemlig bedøvelse i stoffet. Det er seriøst den verste smerten jeg noen gang har opplevd! Og vil ikke gjøre det igjen med mindre jeg kan få bedøvelse først. Bedøvelsen ssom var i midlet fungerte ikke noe særlig før jeg var ferdig. Og da er det litt sent:p

Skrevet

Pluss at jeg ikk kunne få bedøvelse først, det var nemlig bedøvelse i stoffet. Det er seriøst den verste smerten jeg noen gang har opplevd! Og vil ikke gjøre det igjen med mindre jeg kan få bedøvelse først. Bedøvelsen ssom var i midlet fungerte ikke noe særlig før jeg var ferdig. Og da er det litt sent:p

Det var rart det med bedøvelsen. Det er lidokain i geleen, så den skal bedøve leppene. Man blir nummen :)

Skrevet

Jada, jeg ble nummen. Men det var først da legen hadde gjort seg ferdig. Så når det endelig fungerte på overleppa og den ble nummen så startet legen på underleppa. Noen som vet om man får bedøvelse (tannlegebedøvelse) på Colosseumklinikken?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...