Gjest Puppeguri Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 Over natten så har jeg blitt kjempeøm i den ene puppen. Når man klemmer på puppen så kjennes det ut som en stor klump inni der. Det kjennes ut som en kjertel, som man kan ta tak i og bevege på - bare en veldig hoven variant. Det er ganske vondt når jeg kommer borti puppen, går i trapper eller småløper/jogger. Noe som normalt ikke er noe problem siden jeg har relativt små pupper. :gjeiper: Dette kom som sagt over natten, og jeg er ikke veldig bekymret, men lurer på om noen har opplevd det samme og/eller synes det høres kjent ut? Ringer legen i morgen hvis det ikke er bedre da.
Gjest TS_Puppeguri Skrevet 21. januar 2011 #2 Skrevet 21. januar 2011 En oppdatering til meg i tilfelle noen som opplever det samme surfer innom tråden: I dag er hevelsen gått ned og det er mindre ømt. Kjenner det fortsatt, men det er ikke så ekstremt som i går. Føler ikke noe behov for å ta kontakt med legen siden det er bedre. Min teori er at det er en hoven kjertel, uten at jeg vet hva det kommer av. Kroppen er rar.
Gjest Charming Skrevet 21. januar 2011 #3 Skrevet 21. januar 2011 Godt å høre det er blitt bedre! Får håpe den forsvinner helt. Hvis ikke, ville jeg tatt en tur til fastlegen bare for å utelukke at det er noe annet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå