AnonymBruker Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 Håper på litt hjelp her, så jeg ikke går rundt å bekymrer meg unødvendig mye! Har de siste ukene vært forkjøla/hatt influensa. I helga fikk jeg masse feber med muskelsmerter og sabla vondt i bihulene. Så fikk jeg diare i tre dager - dvs ALT kom ut igjen. Nå holder jeg på maten, har bare litt feber og er tung i hodet. Og i tillegg har jeg vondt fra rompa og ned til leggene. Det føles som en blanding av å være lemster og febersmerter. Det gjør vondt å sitte, da føles lårene nesten numne. Er det noe veldig galt på ferde? Bør jeg kontakte legen om dette? eller er det bare influensaen?
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 20. januar 2011 #2 Skrevet 20. januar 2011 Ring legen og hør du. Hadde slik selv da jeg hadde influensa i jula, men man kan aldri være for sikker
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2011 #3 Skrevet 20. januar 2011 Hvis du har vært veldig stille pga all sykdommen, vil jeg tro dette skyldes lav blodsirkulasjon. tving deg selv ut på turer et par ganger om dagen, så går det seg til i løpet av få dager.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå