AnonymBruker Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 Jente på 25 år, med god jente på 3 og flott samboer. Har di siste mnd hatt endel angst og tvangstanker om ekle ting. Har begynt på fontex og det hjelper litt. Får enda mer angst av å høre eller lese om saker som denne alvdal saken, det er helt forfedelig. Min angst går mye på frykt for pedofili og slike forferdelig ting. Ting går bedre med meg nå, men har stadig mareritt om ting, og jeg vokner og føler meg kvalm. Som regel På morgenen er jeg svært tissetrengt og kan merke forverring i sexdrømmer akuratt da, har vel noe med at det presser på blæren:) Når man har endel angst er det ikke akuratt så kult at drømmene forverrer det:( Idagmorges drømte jeg at min stefar skulle tok meg på rumpen og jeg dyttet han vekk, mamma så det og ble sur, plutselig jeg satt i sofaen med mamma og min stefar hun fortalte meg at min morfar kunne dø dagen etterpå, men alt jeg tenkte på var at jeg var giret på min stefar (ÆÆÆSJ) Jeg husker jeg så bort på min lillesøster og var fortsatt giret(sannsynligvis tissetrengt) I drømmen husker jeg at jeg kjeftet på meg selv,og sa: du så bort på din lillesøster, og du var giret , der ser du du er en ekling.. Huff.. .Er forfedelig hvordan man skal straffe seg selv slik som jeg gjør.. Håper noen tar seg tid til og lese og komme med noen trøstende ord, for jeg føler meg ikke noe bra. Jeg er et godt menneske med en litt svak psyke for tiden. Jobber med den, men ting blir ikke bedre når drømmene min knekker meg. samvittighetsfull jente på 24.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2011 #2 Skrevet 20. januar 2011 Jente på 25 år, med god jente på 3 og flott samboer. Har di siste mnd hatt endel angst og tvangstanker om ekle ting. Har begynt på fontex og det hjelper litt. Får enda mer angst av å høre eller lese om saker som denne alvdal saken, det er helt forfedelig. Min angst går mye på frykt for pedofili og slike forferdelig ting. Ting går bedre med meg nå, men har stadig mareritt om ting, og jeg vokner og føler meg kvalm. Som regel På morgenen er jeg svært tissetrengt og kan merke forverring i sexdrømmer akuratt da, har vel noe med at det presser på blæren:) Når man har endel angst er det ikke akuratt så kult at drømmene forverrer det:( Idagmorges drømte jeg at min stefar skulle tok meg på rumpen og jeg dyttet han vekk, mamma så det og ble sur, plutselig jeg satt i sofaen med mamma og min stefar hun fortalte meg at min morfar kunne dø dagen etterpå, men alt jeg tenkte på var at jeg var giret på min stefar (ÆÆÆSJ) Jeg husker jeg så bort på min lillesøster og var fortsatt giret(sannsynligvis tissetrengt) I drømmen husker jeg at jeg kjeftet på meg selv,og sa: du så bort på din lillesøster, og du var giret , der ser du du er en ekling.. Huff.. .Er forfedelig hvordan man skal straffe seg selv slik som jeg gjør.. Håper noen tar seg tid til og lese og komme med noen trøstende ord, for jeg føler meg ikke noe bra. Jeg er et godt menneske med en litt svak psyke for tiden. Jobber med den, men ting blir ikke bedre når drømmene min knekker meg. samvittighetsfull jente på 24. samvittighetsfull jente på 25. skulle det stå
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2011 #3 Skrevet 20. januar 2011 samvittighetsfull jente på 25. skulle det stå Glemte å nevne at min lillesøster er 5:(
Gjest navnelapp Skrevet 20. januar 2011 #4 Skrevet 20. januar 2011 Dette er berre ein draum. Du bearbeider ting i draumane som slett ikkje er sannsynleg skal skje i det verkelege livet. Slapp av, denne draumen seier ingenting om kva som skal skje. Hadde draumar gjort det hadde vi hatt det morsomt her... :$
Pinkee Skrevet 20. januar 2011 #5 Skrevet 20. januar 2011 Usj, skal ikke gi meg ut for å være psykolog, men min erfaring i slike situasjoner, er at man drømmer det man mest frykter skal skje. At noen (idrømmen, du) skal ønske seg stefar= en trygghet forsvinner, at noen skal ha seksuell lyst på lillesøsteren din, at bestefaren din skal dø osv. Slike drømmer betyr ikke at du inners har lyst, men at du frykter. Og for at demonene skal få skikkelig tak på deg, så bruker dem deg som den skyldige. Depresjon er ikke tegn på svakhet, men at man har prøvd for hardt, for lenge. Du prøver/ønsker å beskytte dine mot seksuelle overgrep, ergo blir det en tvangstanke, som i drømme kommer i en destruktiv komposisjon. Uff, ble kanskje litt klønete det her, men altså, du har ikkkke lyst at drømmene skal bli virkelig, du frykter det!! Håper du får proff hjelp, for her kan vi egentlig ikke hjelpe deg på en skikkelig måte. Men, du er ikke alene om slike tanker/drømmer. Ønsker deg alt godt, dette klarer du å komme over!! :klemmer:
Gjest Caitlin Skrevet 20. januar 2011 #6 Skrevet 20. januar 2011 Det er ikke så lett når til og med drømmene skal motarbeide en Hvis det er til noen trøst så kan drømmer virkelig være helt merkelige, men jeg tror nok at jo mer du tenker på drømmene dine og jo mer du vektlegger dem, jo verre blir de. Du går i en vond sirkel der du først drømmer noe du syns er ekkelt, så får du nesten dårlig samvittighet over at du drømmer noe slikt og går rundt og gremmes og dermed husker du det bedre også. Når du så legger deg igjen blir du redd for å drømme disse tingene igjen og ligger kanskje ubevisst og tenker på dem før du sovner. Hvis du kan klare å skyve dem unna, prøve å ikke tenke på dem om dagen og så tenke på noe bevisst annet før du sovner tror jeg kanskje det kan hjelpe. Jeg pleier i allefall ofte å drømme om det jeg tenker på før jeg sovner så jeg prøver å dagdrømme litt når jeg har lagt meg og tenke på noe flott i håp om å drømme om det Noen ganger gjør jeg det, andre ganger ikke :gjeiper: Forsøk, hver gang tankene dine peiler innom dette, å tenke på noen koselige minner om datteren din feks og kanskje finne på noe konkret å gjøre om det ikke hjelper. Tror som sagt du muligens har kommet i en dårlig sirkel her
Kråkesaks Skrevet 20. januar 2011 #7 Skrevet 20. januar 2011 Tråden er ryddet for krenkelse. Kråkesaks, moderator. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå