Gjest anonym Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 Hvorfor gjør dere det? nb: liker når pene jenter IKKE dekker til rumpa, når de bruker tights som bukse :-) 1
Lykkelitenen Skrevet 19. januar 2011 #2 Skrevet 19. januar 2011 (endret) Bruker tights fordi det er 100 ganger mer behagelig enn bukse og passer stilen min bedre. Jeg kombinerer tights med lange topper, kardigans, kjoler eller skjørt. Udekket rumpe har jeg bare hjemme Endret 20. januar 2011 av Lykkelitenen 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2011 #3 Skrevet 20. januar 2011 Hvorfor gjør dere det? nb: liker når pene jenter IKKE dekker til rumpa, når de bruker tights som bukse :-) Fordi jeg ikke liker menn som glor evt kommenterer rumpa mi.
Yme Skrevet 20. januar 2011 #4 Skrevet 20. januar 2011 Denne er postet på sexualitet fordi du har tights fetish, eller? 1
Lykkelitenen Skrevet 20. januar 2011 #5 Skrevet 20. januar 2011 Bruker du tights yme? Siden ts spesifiserer at de som bruker det skal svare? 4
Antlers Skrevet 20. januar 2011 #6 Skrevet 20. januar 2011 Jeg bruker det av og til, mest fordi de er mykere enn jeans, tykkere enn en strømpebukse og lettere å dresse opp litt enn en sid joggebukse. Selvsagt dekker jeg alltid stumpen med en lang genser, skjorte, kåpe eller tunika når jeg skal ut av huset. Kjæresten kan godt få se rumpa mi i tights, men å kle seg sånn utenfor huset er bare tacky og trashy. Forstår godt at du synes det er mye pent å se, men jeg synes altså det er penere når man bruker tightsen som bukse - med litt lengre plagg oventil :gjeiper: 2
Gjest anonym Skrevet 20. januar 2011 #7 Skrevet 20. januar 2011 Det er EKSTREMT deilig å se en pen jente med fin rumpe gå i tights uten å dekke til rumpa :-) 2
SusanneGullet Skrevet 20. januar 2011 #8 Skrevet 20. januar 2011 Bruker så og si kunn tights Utrolig behagelig og gå i og ha på seg Og samboeren liker det :rødme: Takk gud for tights 1
Purple Basil Skrevet 20. januar 2011 #9 Skrevet 20. januar 2011 Bruker ofte tights som "bukse", men aldri med bar rumpe da, bruker alltid shorts eller skjørt/kjole over:P Kan ikke huske sist jeg så noen bruke den kun som bukse:P 2
Gjest smexi hellcat Skrevet 20. januar 2011 #10 Skrevet 20. januar 2011 Bruker tights fordi det er 100 ganger mer behagelig enn bukse og passer stilen min bedre. Jeg kombinerer tights med lange topper, kardigans, kjoler eller skjørt. Udekket rumpe har jeg bare hjemme Kan si det samme:) 1
Independent_ Skrevet 20. januar 2011 #11 Skrevet 20. januar 2011 Fordi det er utrolig behagelig (man vil ikke gå med vanlige bukser etter å ha prøvd tights), det ser pent ut når man har rett kropp til rett type tights og det passer til alt! Derfor bruker jeg tights
Gjest anonym Skrevet 20. januar 2011 #12 Skrevet 20. januar 2011 Bruker du tights yme? Siden ts spesifiserer at de som bruker det skal svare? jeg er en mann, så nei jeg bruker nok ikke tights. Det er uansett veldig deilig å se en pen jente bruke tights uten å dekke til stumpen :-)
Lykkelitenen Skrevet 20. januar 2011 #13 Skrevet 20. januar 2011 jeg er en mann, så nei jeg bruker nok ikke tights. Det er uansett veldig deilig å se en pen jente bruke tights uten å dekke til stumpen :-) Det var ment som en spøk til yme Men ja, tights kan være veldig deilig på rett rumpe
Independent_ Skrevet 20. januar 2011 #14 Skrevet 20. januar 2011 jeg er en mann, så nei jeg bruker nok ikke tights. Det er uansett veldig deilig å se en pen jente bruke tights uten å dekke til stumpen :-) Nå skal jeg i hvert fall ta på meg en lang tunika over tightsen i morgen. 8
Gjest anonym Skrevet 20. januar 2011 #15 Skrevet 20. januar 2011 Har også sett(dette er sjeldnere brukt)noen jenter bruke en sånn, vet ikke helt hva det kalles(tights=en sånn svart ugjennomsiktig tykk strømpebukse), men det er en kombinasjon av en helt vanlig gjennomsiktig strømpebukse og tights liksom... ikke så mange jenter som bruker dette, og iallefall ikke uten å dekke til stumpen... da ser man selve huden liksom... veldig deilig, hvis jeg synes at jenta er pen...
Gjest birry93 Skrevet 20. januar 2011 #16 Skrevet 20. januar 2011 Bruker det en del om sommeren når det blir litt for varmt å gå med jeans, ellers bruker jeg det kun på trening.
Gjest B.B. Skrevet 20. januar 2011 #17 Skrevet 20. januar 2011 Bruker tights fordi det er 100 ganger mer behagelig enn bukse og passer stilen min bedre. Jeg kombinerer tights med lange topper, kardigans, kjoler eller skjørt. Udekket rumpe har jeg bare hjemme Her også.
Babylon Skrevet 20. januar 2011 #18 Skrevet 20. januar 2011 (endret) Skjønner ikke helt hvorfor folk mener det er stygt å bruke tights uten å dekke hele rompen? Altså, kan man kle seg ordentlig uten at det ser trashy ut, så er jo det bare fint med tights på uten at man nødvendigvis dekker over hele stumpen. Jeg er veldig glad i tights, og bruker det ofte (svarte tights som ikke er gjennomsiktig). Kler meg relativt ganske pent, og jeg pleier ikke alltid dekke over hele rompen hvis overdelen ikke lar seg gjøre, kun halve - men nå er jo jeg også en jente i tenårene, da. Hvis det er relevant, mtp at det virker som om det er mindre "akseptabelt" når kvinner rundt 30-40 årene ikke dekker over HELE rompen. Hvis noen kler seg slik, så skjønner jeg at folk reagerer, for det er ikke noe pent i det hele tatt. DET er hva jeg kaller trashy. En ting til; er utringing noe bedre? Da ser man i hvert fall hud, og det er sørenmeg ikke bedre enn når man kun dekker til halve rompen, så tenk litt over hva dere sier! Endret 21. januar 2011 av Babylon 3
Sweetpea25 Skrevet 20. januar 2011 #19 Skrevet 20. januar 2011 Jeg bruker tights av og til.. Er ikke så veldig glad i å gå i det, for føler meg tynnere i det, enn ved dongeribukse.. Men dersom jeg bruker tunika, så bruker jeg også tights, da det ikke alltid passer med dongeribukse til. Men går mye i tights hjemme - rett og slett fordi det er mye mer behagelig å gå i
Gjest anonym Skrevet 20. januar 2011 #20 Skrevet 20. januar 2011 jeg lurer på hvorfor jenter som bruker tights som bukse UTEN å dekke til rumpa gjør det... var det jeg igrunnen lurte på... kanskje jeg lager en ny tråd med dette spørsmålet siden jeg lurer på akkurat det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå