Gjest Meg Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 Hvor vanlig er det at jenter har veiviser , masse mørke hår fra navlen og ned ? Hva tenker andre om dette , og da spesielt gutter ? Selvfølgleig barberes de bort , men en kan jo se/kjenne at det er barbert der, så problemet blir jo ikke helt borte .
Gjest Sommertid Skrevet 19. januar 2011 #2 Skrevet 19. januar 2011 Jeg har det og napper de vekk. Da kjenner man ikke at hårene er stive når de kommer ut igjen. Lysere har de også blitt etter at jeg begynnte å nappe.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #3 Skrevet 19. januar 2011 Voks det vekk, ulekkert med hår der på kvinner.. 5
Gjest sunshine Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 helt normalt tror ikke gutter bryr seg om du har litt hår der. Hvis du vil fjerne dem burde du ikke barbere, men nappe eller vokse.
daLady Skrevet 6. desember 2013 #5 Skrevet 6. desember 2013 Jeg begynte å få det da jeg var ca 14/15 år, og jeg syntes det var helt jævlig. Jeg har hatt skikkelig komplekser med magen min siden det. Jeg turte knapt å vise meg på stranda, selv om jeg var bra trent og hadde en fin kropp. Heldigvis har det begynt å roe seg ned nå. Det jeg tror som var grunnen til at jeg fikk denne veiviseren på magen min var at jeg hadde et sykelig forhold til mat der jeg spiste hele tiden så mye at jeg fikk en stappet mage. Her tror jeg at jeg fikk litt hormonelle forandringer i kroppen som har resultert til hår på magen. Nå som jeg spiser tilsynelatende normalt igjen har det roet seg, men det er ikke hårfritt som det var før. Har fortsatt sorte hår som vokser ut på veiviseren, så jeg må ta epilator over det. I tillegg varierer det på dagsform hvor godt disse hårene syns. Noen ganger kan hele magen har sorte dun på seg mens andre ganger ser man ikke noe som helst, bare noen få sorte hår ved navlen. Jeg prøver å spise normalt igjen og dette har hjulpet, men jeg har fortsatt litt hår igjen, så da tenker jeg at trening vil korrigere dette.Men det tar det, lang tid tenker jeg. Til dere som sliter med hår på magen: For meg (i hvertfall) var dette (tror jeg) selvgjort, at jeg fikk hår på magen. For nå som jeg prøver å leve et normalt liv så har det roet seg ned og det synes ikke like mye. Mitt tips er at før man begynner med medisiner fra legen og evt p-piller er det lurt å se på hva du spiser (hvor mye) og også begynne å trene regelmessig. Jeg spise VELDIG mye frukt i tillegg til mye annet og dette kan ha gjort at jeg har gått med et høy blodsukker hele tiden. Jeg syns det er veldig vanskelig å forklare hvordan hver enkelt skal komme seg ut av problemet, for det er som oftest veldig komplekst, så jeg kan bare snakke ut i fra egen erfaring. Håper dette hjalp for noen..
Gjest Singelgut37 Skrevet 6. desember 2013 #6 Skrevet 6. desember 2013 Hvor vanlig er det at jenter har veiviser , masse mørke hår fra navlen og ned ? Hva tenker andre om dette , og da spesielt gutter ? Selvfølgleig barberes de bort , men en kan jo se/kjenne at det er barbert der, så problemet blir jo ikke helt borte . Jeg ville likt det masse Men det er bare meg som liker slikt da Hehe Synes det er flot med naturlige jenter Så svar fra min side er det er flott du har det 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #7 Skrevet 6. desember 2013 Jeg har det ikke selv, men venninnen min har en ganske markant veiviser fra navler og ned. Hun har skikkelig komplekser å pleier å nappe/barbere tror jeg. daLady skriver at hun fikk veiviser av å spise mye, men jeg tror heller man får veiviser som følge av undervekt og lite matinntak (som ofte medfører økt mengde kroppshår generelt). Anonymous poster hash: 73418...9ed 3
Gjest Singelgut37 Skrevet 9. desember 2013 #8 Skrevet 9. desember 2013 Jeg har det ikke selv, men venninnen min har en ganske markant veiviser fra navler og ned. Hun har skikkelig komplekser å pleier å nappe/barbere tror jeg. daLady skriver at hun fikk veiviser av å spise mye, men jeg tror heller man får veiviser som følge av undervekt og lite matinntak (som ofte medfører økt mengde kroppshår generelt). Anonymous poster hash: 73418...9ed Og hvor er hun Hehe Liker det mye eg , men klart leit om nogen jenter sliter med det 1
Silfen Skrevet 9. desember 2013 #9 Skrevet 9. desember 2013 Jeg har fått økt behåring der etter svangerskap. Mer når jeg er gravid, men så forsvinner det litt. Men ikke helt.
Gjest Singelgut37 Skrevet 9. desember 2013 #10 Skrevet 9. desember 2013 Jeg har fått økt behåring der etter svangerskap. Mer når jeg er gravid, men så forsvinner det litt. Men ikke helt. Vi er nogen der liker det da så find den rette ( om du liker la det være selvsagt )
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #11 Skrevet 9. desember 2013 Jeg har veiviser. Får ikke lov av kjæresten å fjerne den. (mens enkelte andre hår få rjeg beskejd om å fjerne.) Anonymous poster hash: c8959...f2d
Silfen Skrevet 9. desember 2013 #12 Skrevet 9. desember 2013 Vi er nogen der liker det da så find den rette ( om du liker la det være selvsagt ) Det er så mye som må klaffe om jeg skal finne noen rett, så behåring er det minste problemet. 2
Gjest Singelgut37 Skrevet 9. desember 2013 #13 Skrevet 9. desember 2013 Det er sant ikke lett Altid Finde den rette desværre
Silfen Skrevet 9. desember 2013 #14 Skrevet 9. desember 2013 Det er sant ikke lett Altid Finde den rette desværre Derfor er det like greit å la være.
Gjest Singelgut37 Skrevet 9. desember 2013 #15 Skrevet 9. desember 2013 Det er en lett måte at være singel resten af livet da
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #16 Skrevet 9. desember 2013 Litt veiviser er helt normalt, og bryr gutten seg om det er han ikke noe å samle på Har ei jente derimot veldig mye hår der, kan det være noe hormonell ubalanse og man bør ta en tur til legen for sikkerhets skyld Anonymous poster hash: e805f...f06
Silfen Skrevet 9. desember 2013 #17 Skrevet 9. desember 2013 Det er en lett måte at være singel resten af livet da Ja, det funker fint det.
Gjest Singelgut37 Skrevet 9. desember 2013 #18 Skrevet 9. desember 2013 Hehe ... Bra vi er frie til at ta egne valg i livet da
Silfen Skrevet 9. desember 2013 #19 Skrevet 9. desember 2013 Jepp. Du vet jo selv hva du vil ha og at det ikke bare er enkelt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå