Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2003 #1 Skrevet 22. oktober 2003 Hvor ofte spiser dere som ikke bor hjemme middag hjemme hos foreldrene deres? Har dere endret dere etter at dere fikk barn? Når barna flyr hjemme omtrent hver dag, selv om de har familie, synes jeg faktisk det virker ganske så uselvstendig. Det må jeg bare si.
Gjest Madam Felle Skrevet 22. oktober 2003 #2 Skrevet 22. oktober 2003 Alt for sjelden faktisk. Blir vel noen ganger i året, vi er ikke flink til slikt :oops:
Gjest Starya Skrevet 22. oktober 2003 #3 Skrevet 22. oktober 2003 Når jeg er på besøk... Bor et stykke unna, så når jeg er på besøk blir det minimum et par dager, og da må man spise middag, ja. 8) Hos moder'n er det gjerne jeg som er kokk også, da. Bortsett fra når det skal fortæres macaronigrateng. Mammas er best!
Gjest Lea Skrevet 22. oktober 2003 #4 Skrevet 22. oktober 2003 Det er praktisk umulig for meg å spise hos foreldrene mine, annet enn når vi drar på besøk til dem en gang i jubelåret.
Gjest GreenSky Skrevet 22. oktober 2003 #5 Skrevet 22. oktober 2003 Foreldrene mine bor i en annen by, men jeg besøker mormor av og til. Men da er det sånn at jeg lager middag til oss begge, og så deler vi utgiftene i to.
Gjest Dolphina Skrevet 22. oktober 2003 #6 Skrevet 22. oktober 2003 Ofte igrunnen! Bor en halvtimes kjøring fra mor og et kvarters kjøring fra hans foreldre. Synes det er koselig å spise med dem. Ber også ofte folk på middag selv også, så har ikke dårlig samvittighet for det akkurat!
Gjest Poirot Skrevet 22. oktober 2003 #7 Skrevet 22. oktober 2003 Nesten annenhver helg hos hans, og ca hver 6 uke hos mine. De bor nærme alle sammen, men hans mor er litt mer selskapssyk enn min. Og det er like greit! Vi har ikke barn.
ivanka Skrevet 22. oktober 2003 #8 Skrevet 22. oktober 2003 nå som jeg bor alene, spiser jeg søndagsmiddag med foreldrene mine. hyggelig for meg, hyggelig for dem, gratis mat. når jeg har hatt samboer, har det vært mye sjeldnere. pluss at siden jeg studerer nå har jeg dårlig råd.
Ursula Skrevet 22. oktober 2003 #9 Skrevet 22. oktober 2003 Særdeles sjelden, et par-tre ganger i året, p.g.a avstand.
pusla Skrevet 22. oktober 2003 #10 Skrevet 22. oktober 2003 Jeg bor alene og bor et par mil unna foreldrene mine. Men jeg løper ikke ned døra hos dem egentlig, blir vel en gang i måneden kanskje, og da blir jeg gjerne til middag. Også er jo de hos meg og spiser kake av og til da.
Arwen Skrevet 22. oktober 2003 #11 Skrevet 22. oktober 2003 Spiser sjeldent middag hos de, men de bor bare 15 minutter unna, så er der hvertfall en gang i uka. Spiser faktisk oftere middag hos hans foreldre, men er der sjeldnere allikevel.
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2003 #12 Skrevet 22. oktober 2003 Jeg vet om et par som har lederjobber...men som ikke klarer å "administrere" middagen. De lager aldri middag selv, men flyr hjem til sine foreldre om de kan. Eller så bestiller de"fastfood". De har barn også. Jeg synes det høres så merkelig ut. Men, men nok baksnakking... Jeg er sjelden hjemme, og får da også sjelden middag hos mine foreldre. Jeg lager meg middag hver dag selv om jeg også er alene.
Bertha Skrevet 22. oktober 2003 #13 Skrevet 22. oktober 2003 Altfor sjelden spiser jeg middag hjemme hos opphavet. Jeg må skjerpe meg der, for det er faktisk utrolig koselig. Og så liker de å få besøk.
Gjest Lady-M Skrevet 23. oktober 2003 #14 Skrevet 23. oktober 2003 Åh, som jeg savner å spise middag hos mor og far! Spiste ofte hos de før, det var så koselig! Men nå som mamma er død og pappa bor i et annet land, blir det ikke mer av det.... :cry: Spis hos foreldrene deres så ofte dere kan. Plutselig har man ikke den muligheten lenger...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå