momo Skrevet 28. oktober 2003 #21 Del Skrevet 28. oktober 2003 Det er 2 timer mellom hver vielse der jeg gifter meg, synes det er veldig bra, for da kan du få pratet med alle og få tatt en del bilder. Vi gifter oss i Hamardomen, på domkirkeodden. Det er ruinene av en gammel stenkirke. Det er helt nydelig der, så jeg vil ta en del bilder der etterpå. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helenaa Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #22 Del Skrevet 28. oktober 2003 ÅÅÅ, du er heldig! Jeg var der for ikke så lenge siden, og det var utrolig fint! Må dere betale for det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 29. oktober 2003 #23 Del Skrevet 29. oktober 2003 Det koster 6000 i leie for hamardomen, og siden ikke vi sogner til Hamar, så må vi skaffe prest selv og betale for det og, Vet ikke hva det koster ennå, tenkte og ringe i morgen og høre om den presten vi vil ha er ledig. Også må du betale noen for å komme og synge eller spille under vielsen. Det blir litt dyrt, men jeg synes det er så nydelig der også skal jeg bare gifte meg en gang. :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå