Gå til innhold

Ubehag og øm nedentil

Fremhevede innlegg

Skrevet

Okay, jeg må nok ringe legen en dag, men poster en post her, og håper kanskje noen vet hva som kan være, eller, kanskje aller helst bare roe ned nervene mine litt....

Jeg fødte for 10 mnd siden. Har hatt mensen i 5-6 mnd. I desember sluttet jeg på minipillene midt i brettet, siden jeg ble dårlig av de. Kastet opp, kjempe trøtt, og følte meg elendig.

Tok en graviditetstest, men den var negativ. :) tok en test forrige uke også, siden jeg ikke har mensen (dag 48) men negativ den også! :) Tenkte jeg bare måtte sjekke, siden mensen er sen, men det er nok fordi jeg sluttet midt i pillebrettet?

Nå, siste dagene har jeg følt noe er galt.

Litt usikker på hvordan jeg kan formulere dette, men det kjennes ut som jeg er hoven i livmorhalsen...(!!) Det er ubehaglig når jeg sitter, når jeg går, kjenner jeg at det presser i skjeden.. Det er ømt, og til tider litt vondt...

Det kjennes nesten ut som livmoren presser nedover som ved nedpress når man er høygravid!

Noen som har peiling på hva det kan være?

Er det bare å vente på mensen?

Jeg vet ingen er leger, men jeg begynner å bli litt små nervøs for hva det er...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TS her, kan dette være en cyste, som har vokst seg så stor at jeg kjenner den??

Har hatt endel syster før, påvist ved ul, men de har forsvunnet av seg selv, og vært ganske små, 3 cm i diameter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...