Rosalynn Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 ... Og hvorfor? Selv leser jeg Woman, Mag, Cosmopolitan og Det Nye. Jeg likte Mag før, men jeg synes de har altfor mye motefokus nå. Jeg likte også Det Nye, men gidder ikke å kjøpe et tykt blad for å se trender (da kan jeg lese bedre utenlandske saker på nett). Woman synes jeg har en god stoffmix, men jeg liker Cosmopolitan best, for bladet er så tykt - og det favner om så mye. Hvis det er noe jeg savner, så er det kanskje intervjuer med ekte jenter.
Sequax Skrevet 19. januar 2011 #2 Skrevet 19. januar 2011 Jeg har ikke noe favorittblad lenger etter at Det Nye ble ødelagt av den siste sjefsredaktøren... 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #3 Skrevet 19. januar 2011 Fett. Fordi bladet tar opp mange politiske ting som interesserer meg. Genialt. Et tidsskrift om genetikk. Også spennende og interessant for meg. Men så er jeg kanskje litt mer tørr. Sminke og hva-som-er-siste-nytt-innen-mote er helt ut for min del.
Gjest Sommertid Skrevet 19. januar 2011 #4 Skrevet 19. januar 2011 Nemi er det eneste jeg leser. Hater "dameblader". jeg er ikke spesielt intressert i verken mote eller sminketips som jeg føler de fleste slike blader består av. Når jeg hadde samboer leste jeg også FHM hver mnd men kjøper ikke dette selv nå når jeg er singel.
Idril_M Skrevet 19. januar 2011 #5 Skrevet 19. januar 2011 Vanity fair - fordi det er intelligent og oppdatert, har dyptgående og lange intervjuer med interessante mennesker og ofte billedserier av Annie Liebowitz. lenge siden jeg brukte penger på noe norsk, for jeg synes de undervurderer og fordummer leserne sine. 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #6 Skrevet 19. januar 2011 grand danois bladet "stort sett" og "blikk" for skeive
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #7 Skrevet 19. januar 2011 Er veldig glad i Det Nye, og leser en sjelden gang Norsk Ukeblad.
MissStiles Skrevet 19. januar 2011 #8 Skrevet 19. januar 2011 Jeg er fast leser av DetNye, Woman og Cosmopolitan. men det hender at jeg leser Kamille og. Abonnerte på DetNye før men gjør ikke det nå lengre. Kan hende jeg kommer til å kjøpe det av og til. Liker både å lese om folk erfaringer om ting, tips om diverse (forhold osv) og om diverse reisemål.
sofie777 Skrevet 19. januar 2011 #9 Skrevet 19. januar 2011 Mitt favorittblad er SFX fordi jeg liker Science Fiction. Kjøper også fast Total Film og Empire fordi jeg er "litt" filmgal.
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 19. januar 2011 #10 Skrevet 19. januar 2011 ... Og hvorfor? Selv leser jeg Woman, Mag, Cosmopolitan og Det Nye. Jeg likte Mag før, men jeg synes de har altfor mye motefokus nå. Jeg likte også Det Nye, men gidder ikke å kjøpe et tykt blad for å se trender (da kan jeg lese bedre utenlandske saker på nett). Woman synes jeg har en god stoffmix, men jeg liker Cosmopolitan best, for bladet er så tykt - og det favner om så mye. Hvis det er noe jeg savner, så er det kanskje intervjuer med ekte jenter. Bladet Mamma (tror jeg). Jeg liker å få tips til nettsider der vi kan kjøpe ting til barnet vårt. Jeg liker også en del av reportasjene de har der. Så synes jeg det er interessant å lese om hvordan andre mammaer har det.
Gjest Applecore Skrevet 19. januar 2011 #11 Skrevet 19. januar 2011 ImagineFX, Advanced Photoshop og Digital Artist
Gjest Raina Skrevet 19. januar 2011 #13 Skrevet 19. januar 2011 (endret) Nemi og I Ny og Ne. Taklar ikkje moteblad og liknande, sidan det ikkje interesserar meg. Endret 19. januar 2011 av Raina
Gjest Krizzy Skrevet 19. januar 2011 #14 Skrevet 19. januar 2011 (endret) Pondus! Edit: Fordi det er gøy! Endret 19. januar 2011 av Krizzy
Gjest Purple Haze Skrevet 19. januar 2011 #15 Skrevet 19. januar 2011 Kamille. Fordi det er lett,har humor, viser ekte kvinner, har en del ok reportasjer og passer min målgruppe.
Gjest Uglefot Skrevet 19. januar 2011 #16 Skrevet 19. januar 2011 Kamille - plutselig hadde jeg vokst ifra bladet DetNye pluss at det ble aaaalt for mye sminke og motepjatt. Kamille har rett og slett litt av alt. Rocky - Fordi det er sabla morsomt. GUP - kunst/fotoblad. Mye flotte fotografier!
Lykkelitenen Skrevet 19. januar 2011 #17 Skrevet 19. januar 2011 Pondus og eon fordi de rocker og jeg elsker de små sotraøyeblikkene man innimellom finner Donald fordi jeg bare elsker den anden, han har vært ukens høydepunkt så lenge jeg kan huske!
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #18 Skrevet 19. januar 2011 Pondus. Trenger litt latter i hverdagen. Tara. Er nok i målgruppen. En blanding av trend og litt dype artikler.
Minttu Skrevet 19. januar 2011 #19 Skrevet 19. januar 2011 Kamille Der finner man det meste! Mat, klær, sminke, reisetips, ekte kvinner og folk, gode artikler. Har litt av alt mulig, og alt er så bra på hver sin måte, og bladet passer for alle Abonnerte på DetNye før, men et blad med nesten bare inneholder sminke, klær jeg ikke liker i det hele tatt og mange fæle designer klær, tynne og fæle modeller... Det gidder jeg ikke.
Skylines Skrevet 19. januar 2011 #20 Skrevet 19. januar 2011 Woman, FHM, Det Nye, Cosmo, Pondus og av og til MAG. Tror egentlig jeg hadde klart meg lett med kun FHM, Woman og Pondus, da de andre bladene er altfor like og kjedelige.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå