Gå til innhold

Ringe til militæret.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjæresten min ligger på saniteten på Madla. Syk altså. Mobilen er tom for strøm, og han får ikke hentet laderen.

Er det mulighet for meg å ringe ned dit(saniteten), å få snakket med han? Hvor eventuelt ringer jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han så spesiell mobil, at ingen av de hundrevis ungdommer rundt ham ikke har en lader som passer? Høres mest ut som en soldat som vil ha fred. :plystre:

• Liker 1
Skrevet

Har han så spesiell mobil, at ingen av de hundrevis ungdommer rundt ham ikke har en lader som passer? Høres mest ut som en soldat som vil ha fred. :plystre:

Han er på sykstuen, og der er det ikke så mange :P Han får ikke ha kontakt med folkene som er frisk. Han sa så. Og jeg tror ikke at han ikke vil snakke med meg..

Skrevet

Den som intet lader, intet ringer. :opplyser:

Skrevet

03003. Det er sentralbordet til Forsvaret.

Skrevet

For et utrolig tåpelig svar.

Skrevet

For et utrolig tåpelig svar.

Hvordan det? Jeg har ennå ikke vært et eneste sted hvor det har vært flere enn en håndfull mennesker, uten at det har vært mulig å få lånt en mobillader, om en var i beit. Det er komplett umulig å ikke få ladet telefonen på en militærleir, om en ligger aldri så mye på lasarettet. Spesielt der, gjør nok folk en ekstrainnsats for å få lånt en til ham, om det er det det går i. Folk er faktisk rimelig hjelpsomme, når det kommer til sånt.

Gjest Bustyvel
Skrevet

Hvordan det? Jeg har ennå ikke vært et eneste sted hvor det har vært flere enn en håndfull mennesker, uten at det har vært mulig å få lånt en mobillader, om en var i beit. Det er komplett umulig å ikke få ladet telefonen på en militærleir, om en ligger aldri så mye på lasarettet. Spesielt der, gjør nok folk en ekstrainnsats for å få lånt en til ham, om det er det det går i. Folk er faktisk rimelig hjelpsomme, når det kommer til sånt.

Når gubben var syk i militæret ble han lagt i "karantene" og fikk ikke gå ut av rommet og i hvertfall ikke møte andre "friske". 3 dager lå han der uten å prate med noen. Hadde han ikke hatt lader, er det ikke sikkert han hadde fått lada tlf sin, ettersom at han var mutters aleine og ikke kunne gå ut av rommet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...