Gå til innhold

Effektive knipeøvelser...?

Fremhevede innlegg

Gjest StineMS
Skrevet

Føler meg litt videre enn jeg har vært før å har lyst til at kjæresten skal måtte presse seg inn i meg!

Åssen øvelser gjør dere som er effektive? Når, antall, hvor mange ganger per dag og dager i uken for å få best resultat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig usannsynlig at du får noen fornuftige svar på det du lurer på.

Mange har spurt om det tidligere, siden flere jenter her ofte nevner at man bør knipe.

Kanskje de ikke vet helt hvordan selv og er redd for å drite seg ut, kanskje de vil holde knipetipsene for seg selv, hvem vet?

Skrevet

Kan bruke kuler og trene deg opp til å holde igjen tyngre og tyngre kuler.

Skrevet

Lest et eller annet sted at du skal knipe 20 x 3 hver dag :)

Gjest Katten.
Skrevet

Når du tisser, så skal du bryte strålen med urin. De musklene du bruker akkurat da, er de du skal stramme for knipeøvelser. (Selvfølgelig kun for å identifisere musklene, ikke gjør det når du tisser - det er ikke sunt.)

Husk at dette er muskler og du kan dermed overtrene dem. Så i begynnelsen skal du knipe i ett sekund og slappe av - gjenta dette tjue ganger tre ganger dagen.

Etterhvert kan du øke tiden du kniper, til du til slutt holder så lenge du klarer.

Dette gjelder forsåvidt for menn og. Husk: det å trene PC-muskelen er noe av det viktigste man gjør for et godt sexliv.

Skrevet (endret)

Et par tips: Finn deg en fast setting for øvelsene. Da går treninga nesten automatisk. (F.eks. når du dusjer, sover middag eller tar t-banen på jobb hver dag. :lur: ) Uansett hvor og når du trener, prøv å form noe à la en P med beina (rett med det ene og litt opp-og-ut med det andre). P-stillingen sikrer at du trener de riktige musklene i mellomgulvet (dette gjelder kvinner).

PS: Mer effektivt enn hundre "små-knip" er å knipe så hardt du kan, telle sekundene til sju (gjerne lenger, om du klarer) for deretter å slippe helt opp og begynne på nytt. Tungt, men virker supert. :)

Endret av Koe
Skrevet

Jeg har aldri gjort slike knipe"øvelser" bevisst, dvs. gjort det mens jeg leser, surfer på nett, etc. Men jeg har ganske sterke muskler og klarer enkelt å få typen til å komme med kun musklene.

"Trikset" har vært at jeg aktivt har brukt musklene når jeg onanerer. Merket etterhvert at jeg fikk sterkere orgasmer når jeg kneip og holdt lenge, enn hvis jeg var "slapp". Hvis jeg kneip/slappet av/kneip/slappet av kom jeg lettere, men kom sterkere ved bare å knipe.

Dette har jeg gjort i "alle" år, og det har funka fint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...