Gjest Anonum Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 Jeg er en 15år gammel jente som har hatt veldig vont i hode den siste tiden. Og jeg blir svimmel når jeg er sliten og trøtt. Håper noen kan gi svar på dette.
Antoinette Skrevet 19. januar 2011 #2 Skrevet 19. januar 2011 Jeg er en 15år gammel jente som har hatt veldig vont i hode den siste tiden. Og jeg blir svimmel når jeg er sliten og trøtt. Håper noen kan gi svar på dette. Har du kraftige menstruasjonsblødninger? Da kan du ha jernmangel. Får du nok søvn? Spiser og drikker du nok? Du bør drikke minst 1,5 l vann om dagen (vann, ikke lettbrus).
Gjest Anonym Skrevet 19. januar 2011 #3 Skrevet 19. januar 2011 Har du kraftige menstruasjonsblødninger? Da kan du ha jernmangel. Får du nok søvn? Spiser og drikker du nok? Du bør drikke minst 1,5 l vann om dagen (vann, ikke lettbrus). Jeg hadde kraftige menstruasjonsblødninger før men ikke nå lenger. Jeg får nok søvn men de dagene jeg er veldig trøtt eller sliten så blir jeg svimmel. Jeg er ikke helt sikker på om jeg drikker eller spiser nok. En periode spiste jeg ikke så mye fordi jeg ikke hadde matlyst.
champi Skrevet 19. januar 2011 #4 Skrevet 19. januar 2011 Ingen her inne kan gi svar på dette, kan være synet, leveren, alt mulig rart. Eller bare for lite vann. Kom deg til legen, så kan dere finne ut av det! 1
Antoinette Skrevet 19. januar 2011 #5 Skrevet 19. januar 2011 Ja, jeg støtter champi i dette. Du bør få deg en legetime siden dette vedvarer. Så søke medisinske råd på internett er noe INGEN bør gjøre. 1
Gjest wahaj Skrevet 19. januar 2011 #7 Skrevet 19. januar 2011 Lavt blodtrykk. forårsaker svimmelhet og mindre energi. Lavt ferratinnivå (jernmangel) forårsaker også svimmelhet og lite energi. Ta en tur til legen, så får du svaret der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå