Gå til innhold

Tampongene forsvinner!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Deler et loft med en gutt. Og i den siste tiden har jeg opplevd at tampongene mine har forsvunnet. Han har ikke hatt jentebesøk så vidt jeg vet, så det er han som har tatt dem. Spør som så, hva i all verden skal gutter med tamponger?! :lete:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Phu... Jeg trodde de forsvant inni der... :sjenert:

• Liker 8
Skrevet

"To-tamponger-i-munnen-og-tar-en-øl-på-styrten-leken"

• Liker 1
Skrevet

Jentebesøk? Neseblod? :fnise:

Neseblod har slått meg, men det er fortsatt merkelig. :fnise:

Skrevet

Neseblod har slått meg, men det er fortsatt merkelig. :fnise:

Og hvor ofte blør man neseblod liksom :P Tror ikke du hadde lagt merke til om det hadde forsvunnet et par-tre stk. Men når det er så mange at du har begynt å legge merke til det, så kan han jo ikke blø neseblod SÅ ofte ?

Gjest Heloise
Skrevet

Forslag - Kjøp en eske med tamponger til han og gi til han neste gang du ser han. Si noe om "Jeg visste ikke hvilken størrelse du bruker, men her har du noen, håper de passer!"

• Liker 7
Skrevet

Forslag - Kjøp en eske med tamponger til han og gi til han neste gang du ser han. Si noe om "Jeg visste ikke hvilken størrelse du bruker, men her har du noen, håper de passer!"

Kanskje det ja. :skratte:

Gjest Sommertid
Skrevet

Kanskje han egentlig er jente? :fnise:

Det er jo ikke verre en å spørre han hvorfor han tar tampongene dine, eller legge en lapp oppi tampongeska di hvor du kan spørr om han vennligst kan kjøpe sine egne tamponger?

Skrevet

Kanskje han egentlig er jente? :fnise:

Det er jo ikke verre en å spørre han hvorfor han tar tampongene dine, eller legge en lapp oppi tampongeska di hvor du kan spørr om han vennligst kan kjøpe sine egne tamponger?

Kanskje det. :P

Syns det blir litt dumt å spørre også. Men må jo bare lure.

Skrevet

Kanskje han ville se hvordan de virket, så han la noen i vasken og så på mens de utfolda seg. Det er min teori.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje det. :P

Syns det blir litt dumt å spørre også. Men må jo bare lure.

Spør om han har en for du er tom....

:skratte:

• Liker 1
Skrevet

Min mann la en lapp i q-tips-boksen sin hvor det stod "kjøp dine egne q-tips!" til ei jente han delte leilighet med.. :fnise: Funker fint, det!

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Haha, jeg støtter lappe-ideen! :) Da blir du værtfall kvitt problemet.

Men hvis du vil tilfredsstille nysgjerrigheten, tror jeg du må spørre ham rett ut hva han gjør med tampongene dine..

• Liker 1
Skrevet

Haha, jeg støtter lappe-ideen! :) Da blir du værtfall kvitt problemet.

Men hvis du vil tilfredsstille nysgjerrigheten, tror jeg du må spørre ham rett ut hva han gjør med tampongene dine..

Er ikke nødvendigvis et problem fra min side. Jeg får sjeldent til å bruke tamponger uansett.

Men det blir bare merkelig å spørre også..

Skrevet

"To-tamponger-i-munnen-og-tar-en-øl-på-styrten-leken"

Nei nei, fire tamponger i munnen, mens man sender videre en ølkork ved hjelp av et bind man har klistret i pannen....mens man tar en øl på styrten :jepp:

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jeg trodde de dyppa tamponger i sprit og putta de oppi der sola aldri skinner jeg da. :skratte:

Skrevet

Jeg trodde de dyppa tamponger i sprit og putta de oppi der sola aldri skinner jeg da. :skratte:

Da er det lett å bli alkoholforgiftet og dø. Håper ikke de gjør det!

Skrevet

Kanskje han trodde de var brukte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...