Gå til innhold

Lillehammerområdet, anyone?


LindaK

Anbefalte innlegg

Hei!

Trenger gode tips... skal gifte oss i Lillehammerområdet (der jeg er fra). Men hvor overnatter vi? Har noen av hotellene der bryllupssuiter? Hvilke hoteller kan anbefales? Jeg har jo aldri bodd på hotell der... icon_wink.gif Helst i Lillehammer/Hafjell området.

Takk for hjelpen!

Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Vi skal overnatte på suite på Gudbrandsgård hotel, det er i Kvitfjell. Har hørt at det skal være veldig fint der.

Ellers så har de sikkert noen fine rom på Quality Hafjell Hotell.

Sissy12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Vi skal overnatte på First Hotel Breiseth midt i Lillehammer. Vet at det er et bra hotell, ellers mener jeg at både hotellet I Hafjell og Kvitfjell er meget bra hoteller, men om de har brudesuite vet jeg ikke.

Hvilke kirker skal dere bruke da dere fra Lillehammerområdet??12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kirke på oss... skal ha utendørs vielse på en fredet plass, Kjørkjehaugen, på Tretten. Med utsikt over hele dalen! icon_smile.gif

Du, da?

Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Her var det mange i lhmr-området. Vi skal i Garmo stavkirke på Maihaugen og så på sas-hotellet. Er det forresten noen som vet om utleie av litt finere gamle biler (åpen). Vi har tenkt hest og vogn , men det er ikke sikkert vi får lov med maihaugen (sikkerhet), og så koster det opp mot 2000.- Er det like dyrt å leie en bil?

SAS- hotellet har sikkert fine rom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Jeg skal også gifte meg på lillehammer.

Vi skal vies borgerlig og ha fest på maihaugrestauranten.

Vi ska bo i suite på Hammer Home hotell i lillehammer sentrum. Vet at iallefall også Rica Victoria i gågata har noen små-heftige suiter. Lillehammer hotell skal jo også være bra.

Lykke til jenter!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lilletroll

Jeg gifter meg i Garmokirka jeg også:) Når gifter du deg der da anonym?? Ja, LindaK jeg har faktisk hørt om kjørkjehaugen uten at jeg husker på stående fot hvor den ligger!!! (hele slekta er fra Gudbrandsdalen:))12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle dere som skal gifte dere!

Dette er en liten avsporing fra det opprinnelige temaet, men jeg håper det er greit allikevel. Jeg bor i Oslo, men har veldig lyst til å flytte til Lillehammer. Ettersom dere tydeligvis er kjent der, hvor er det fint å bo? Det er så vanskelig for meg å forestille meg byen når jeg sitter i Oslo og ser boligannonser på nettet.

Jeg håper inderlig at dere vil svare meg, selv om dette går utenfor temaet. icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei lilletroll!

Jeg skal gifte meg den 20.juli. gleder meg..

hva er kjørkehaugen? jeg tror je misforsto noe.

Når det gjelder Lhmr og fint å bo: Smestad, Nybu, Sør for strandtorget(bekkefaret, Søre Ål. Røyslimoen og Vårsetergrenda synes jeg blir litt usentralt. 15 min med buss, 25 min å gå til sentrum, kun motbakke hjem. Dette er nå min mening. Uansett er det kjempe fint å bu Lhmr.. icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...