Gå til innhold

Hvordan øke blodsirkulasjonen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min mor skal ta en operasjon, og fikk beskjed av legen om at hun har dårlig blodsirkulasjon og at dette forverrer sjansene for at operasjonen skal bli vellykket.

Hun ble naturlig nok veldig bekymret, og ringe meg for råd om hvordan hun kan få bedre blodsirkulasjon. Hun røyker ikke lenger men tygger litt nikotontyggis, og er egentlig ganske sprek i forhold til andre mødre i midten av femtiårene.

Stemmer det at trening hjelper på blodsirkulasjonen?

Hvis ja, er det da best med intensiv kondis-trening, eller å gå lange turer?

Andre ting som kan hjelpe på blodsirkulasjonen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke om det har noe for seg, men jeg har blitt mindre kald, og har mindre problemer med blåstive fingre etter jeg begynte ta store doser acai. Sunt er det uansett.

Skrevet

Acai, ok. Takk skal du ha. Hvor fort merket du bedring?

Skrevet

Litt usikker med tanke på at været har mye å si, men 1-2 uker? Noe slikt tror jeg. En annen ting jeg kommer til å tenke på nå er at småkutt ser ut til å gro fortere også nå, så det er et eller annet som skjer iverfall. Om det er acaien eller noe annet er jeg ikke sikker på. Jeg spiser nå opp de boksense jeg hamstret på tilbud iverfall :)

Skrevet

Tusen takk skal du ha.

Er det virkelig ingen som vet om trening fakktisk øker blodsirkulasjonen eller ikke?

Skrevet

Jeg vet ikke hva acai gjør, men jeg ville vel kanskje konferert med legen før jeg tok det i forkant av en operasjon. Bare for å være sikker på at det ikke lager problemer for operasjonen.

Hvis du Googler, står det litt om trening og blodsirkulasjon på nettet.

Skrevet

Tusen takk skal du ha.

Er det virkelig ingen som vet om trening fakktisk øker blodsirkulasjonen eller ikke?

Trening øker sirkulasjonen. Nå sier du ingenting om hvilken form vedkommende er i fra før, men å bevege på seg hjelper.

Massasje av en muskel øker også sirkulasjonen i den muskelen.

Ikke bruk pengene dine på magiske bær som løser alle verdensproblemer. Litt mer bevegelse enn i dag og en positiv holdning til livet hjelper.

Skrevet

Jeg vet ikke hva acai gjør, men jeg ville vel kanskje konferert med legen før jeg tok det i forkant av en operasjon. Bare for å være sikker på at det ikke lager problemer for operasjonen.

Hvis du Googler, står det litt om trening og blodsirkulasjon på nettet.

Det er et bær, minner endel om blåbær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...