AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 Jeg ser svært ofte noen spør et spørsmål, gjerne et helt enkelt spørsmål der de spør etter folks mening om ting der det ser ut som nesten noen ble fornermet og svarer frekt og fiendtlig. Hva kommer dette av? Har også sett dette av helt vanlige brukere så vil ikke mistenke at det er for å trolle heller. Er det virkelig noen som blir fornermet om noen spør på et forum om de liker å ha sex på toget, eller om de spiser forett før middagen eller hva det måtte være? Eller har de hatt en dårlig dag og må la alle få svi for det?
Antlers Skrevet 19. januar 2011 #2 Skrevet 19. januar 2011 Vi har vel alle sterke meninger når det gjelder visse emner. Det kan koke over for noen om jeg sier at jeg nyser offentlig uten å dekke munnen med armkroken, mens jeg blir kvalm av å høre at folk onanerer og har sex i solariumet. Det trenger ikke være snakk om store ting, det kan like gjerne være små ting man blir provosert av. Jeg har et par ganger tatt meg selv i å svare unødvendig krasst om jeg har en dårlig dag, men stort sett handler det om ting som virkelig provoserer meg - i en slik grad at det nærmest er uforståelig at andre ser på det som greit. Svaret mitt avhenger også av hvordan brukerne med andre meninger ordlegger seg. Om det er noe som provoserer - men er skrevet på en saklig måte - er det mye lettere for meg å holde en saklig (om enn negativ) tone.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå