Gå til innhold

Noen som tar/har tatt Atarax?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei fislinger. :fnise:

Jeg har fått utkrevet Atarax mot angst. Noen andre som har det og kan fortelle litt om bivirkninger de fikk? Og hvor mange om dagen tok du de og slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker det ikke selv, men jobber på institusjon og vet ihvertfall at mange av beboerne der har hatt en veldig fin effekt av atarax. Ingen jeg kjenner til som har hatt spesielt store problemer med bivirkninger.

Skrevet

Lol, legen min skrev Atarax ut til meg så jeg skulle få sove.

Skrevet

Har ikke prøvd jeg heller.. men gitt det til mange (er sykepleier).. Det er maaange som har hatt god effekt av Atarax, og det som er så kjekt er at det ikke er noen bivirkninger...(ingen som har klagd hittil ihvertfall, bortsett fra at de kan bli trøtte). Det er jo et antihistamin.. så det er ikke noe fare for avhengighet heller..

Du skal jo ikke ta for mye heller da.. har du ikke fått anbefalling hos legen? Vi har vel gitt opp til 75 mg pr døgn. (Fordelt på 2-3 doser)

Skrevet

Jeg går på atarax nå 50 mg om kvelden for å sove. Den skal også hjelpe mot angst men jeg merker ingenting på angsten. Men sover bedre etter jeg begynte med ataraxen.

Skrevet

Jeg jobbet på et sykehjem der vi ga det til dem som hadde problemer med å få sove og hadde uro. Noen kan få litt hangover av det da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...